۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخراج عنصر تروریستی پژاک از شبکه تروریستی اینترنشنال!

  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
  • ۱۱۹ بازدید
  • ۰

سامان رسول‌پور، معروف به «ساک سامان» به بهانه اختلاف بر سر نحوه ادامه همکاری با برنامه چشم انداز با سیما ثابت، از شبکه اینترنشنال اخراج شد.

به گزارش انجمن بی تاوان به نقل از مشرق، این شخص که در اینترنشنال معروف به تولید برنامه‌های تجزیه طلبانه به سود گروهک‌های تروریستی بود بر سر اجرای یکی از برنامه‌های این شبکه با سیما ثابت به اختلاف خورده و از این شبکه حذف شد، گفته شده است که مدیران این شبکه به بهانه روابط غیراخلاقی میان رسول‌پور و برخی کارکنان این شبکه تروریستی مجبور به اخراج او شده‌اند!

ماموریت رسول پور در اینترنشنال سفر به مناطقی چون اربیل عراق و نیز نقاط هم مرز با ایران بود تا از گروه‌های مسلح در این مناطق گزارش تهیه کند. این شخص در این گزارش‌های سفارشی اعضای گروهک‌های جنایتکاری چون کومله و حزب دموکرات کردستان را به عنوان فعال سیاسی و مدنی معرفی می‌کرد.

سامان رسول‌پور در میان محافل ضدانقلاب به فردی شیاد و کلاه‌بردار نیز معروف بوده است که به بهانه‌های مختلف از گروهک‌ها منابع مالی دریافت کرده است.

رسول‌پور پس از متواری شدن از ایران در کشور سوئد جذب تلویزیون نوروز، وابسته به گروهک تروریستی PKK می‌شود. خوش خدمیت او به تروریست‌ها باعث شد تا او مدتی بعد جذب شبکه اینترنشنال گردد.

پیشتر رعنا رحیم‌پور، مجری سابق بی‌بی‌سی فارسی، در یک فایل صوتی از همکاری نزدیک میان عناصر شبکه اینترنشنال با تروریست‌های تجزیه‌طلب پرده برداشته بود.

مجری سابق تلویزیون انگلیس در این فایل صوتی که منجر به اخراج او از این شبکه شد، گفته بود که دستور کارفرمایان شبکه اینترنشنال به کارکنان پس از آغاز اغتشاشات این بوده که هر اندازه که می‌توانند سران و سخنگویان گروه‌ها و سازمان‌های تجزیه‌طلب را به شبکه خود دعوت کنند. او تاکید می‌کند که سفارش شده فقط با رهبران احزاب تجزیه طلب گفت‌وگو و مصاحبه شود!

گویا این همان وظیفه ای است که بر عهده سامان رسول‌پور بوده که پس از آغاز اغتشاشات، در برنامه «چشم انداز» دوست دختر خود، سیما ثابت، حضور پیدا کرده تا مسیر تجزیه طلبان را از طریق این رسانه هموار کند. موضوعی که اعتراض گسترده براندازان رسانه ای را به دنبال داشته است. آنهایی که مردم را دعوت به اغتشاشات خیابانی کرده بودند و خیال میکردند اینترنشنال در این مسیر همپای آن ها قدم برمیدارد، پس از مشاهده برنامه های این شبکه و جهت گیری آن به سمت جنگ داخلی و ویرانی ایران، تعجب کردند. البته که خود آن ها خواسته یا ناخواسته در این پازل سیستماتیک دولت های غربی و سرویس های جاسوسی وارد شده بودند.

آنالیز فعالیت سایبری، تنوع هشتگ زنی و پردازش اخبار توسط رسول پور نشان می‌دهد که تمرکز او و شبکه فقط بر سر هشتگ‌هایی است که منجر به عملیات های تروریستی شده است.

 

اخراج یک عضو پژاک از شبکه تروریستی+ عکس و فیلم

 

 

 

 

 

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین