۱۰ فروردین ۱۴۰۳

احزاب کُرد و کشتار مسلمانان در نیجریه

  • ۲۸ آذر ۱۳۹۴
  • ۳۰۰ بازدید
  • ۰

سرویس بین المل انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : گروه های معاند و احزاب کُرد با سر دادن شعار دموکراسی خود را از مدافعان حقوق بشر در جهان معرفی می کنند.این احزاب اساسنامه حزب را در راستای احقاق حقوق بشریت تدوین و هرگونه خشونت و خونریزی را مغایر با روح آزادی و دمکراسی می دانند.
اساسنامه و سیاست های تدوینی این احزاب در نوع خود تحسین برانگیز است، اما نکته بسیار مهم، اجرا ی کردن این سیاست ها بوده و نبایستی تناقض در رفتار و عمل مشاهد شود.

این گروهک های تروریستی در راستای سیاست های اربابان غربی و امریکای خود قدم بر می دارند و خشنودی آنان مهمترین هدف این احزاب محسوب می گردد،گروهک های نظیر پ ک ک و پژاک از عاملان خشونت و خونریزی در جهان همیشه جنایات و خشونت های گروه تکفیری داعش را محکوم می نمایند.
پ ک ک و پژاک در حادثه تروریستی پاریس با صدور انواع اطلاعیه ها و بیانیه ها طبل حقوق بشر را به صدا در آورد و هرگونه خشونت و خونریزی در جهان بر علیه بشریت محکوم کرد، اما سکوت معنادار این احزاب تروریستی در کشتار شیعیان بی گناه نیجریه دالی بر تروریستی بودن آنان است.
رفتارهای دوگانه ی پ ک ک و پژاک در قبال برخی از حوادث رخ داده در جهان کاملا موید آنان است ، این گروهک های تروریستی علاوه بر ناامنی و کشتار در خارمیانه ابزار تبلیغاتی برای کشورهای غربی و امریکاست .
حمایت های مالی و لچستیکی کشورهای اروپایی از تروریست های پ ک ک و پژاک بمنظور ایجاد آشوب و خونریزی در منطقه خاورمیانه بوده و علاوه بر تحرکات و عملیات های تروریستی با بهره مندی از رسانه ها ی را که غرب در اختیار آنان قرار داده بر حاکمیت ملت ها و دولت ها تبلیغات منفی انجام دهند.
پ ک ک و پژاک همیشه ندای حقوق بشر سر می دهد و در حادثه پاریس با صدور بیانیه ی این حملات را محکوم کرد، ولی چرا در کشتار مسلمانان نیجریه همانند امریکا و عربستان و سایر کشورهای حامی تروریست سکوت نموده است؟
این تروریست ها حتی در فاجعه منا در حج امسال بی کفایتی و بی داریتی عربستان سعودی بزرگ ترین حامی تروریست در جهان را محکوم نکرد.
سوالی که پاسخ آن بر همگان واضح و آشکار است،

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *