۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اتاق خواب رویایی برای اعضای پ ک ک و پژاک

  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
  • ۴۵۱ بازدید
  • ۰

آرامش و راحتی را که سران پ.ک.ک و پژاک برای نوجوانان و جوانان محیا کرده اند تخته سنگ ها ی موجود در دل غار و دره ها و انواع حشرات می باشد . رهایی ملت کرد از زیر بار ظلم وستم شعاری است که تعداد زیادی را فریب داده و به کوهستان ها کشانده است ، اما اعضاء فریب خورده پس مدت اندکی متوجه می شوند که بزرگترین ظلم و ستم در مقر گروهک تروریستی پ.ک.ک و پژاک بوده و هیچ راه رهایی از این فرقه را نداشته و در صورت هرگونه مخالفت به اتهام خیانت کشته خواهد شد. بیشترین درصد فریب خورده گان دختران می باشند ، سران پ.ک.ک و پژاک به دلایلی مختلف سعی می کنند دختران و زن ها را جذب فرقه نمایند ، و محوری ترین تبلیغات دروغین آنان نسب به زن و جایگاه زنان می باشد. عبدالله اوجالان بنیانگذار پ ک ک و پژاک در تمامی نوشته ها و گفته هایش بر نقش زن در پیشبرد اهدافش بیش از حد تاکید می کند.

خود را بنیانگذار اوین حرکت پیشرفته زنان در خاورمیانه می داند! اعضای پ ک ک که بیش از نصفشان زن و دختر هستند در بحث های روزانه به جایگاه زن و اهمیت آن می پردازند.

پ ک ک و پژاک خود را سردمدار حقوق زنان می دانند. تاکنون موارد بسیار زیادی در داخل این فرقه ها علنی شده که در تناقض کامل با ادعاهای آنهاست . اما ارائه یک نمونه زنده و تازه می تواند خط بطلانی بر اراجیف و چرندیات آنها در مورد حقوق زن بکشد.
سرکرده های تروریستی باید به افکار عمومی پاسخ دهند تا کی می خواهند دختران و زنان را فریب داده و به کوهستان ببرند.
بیشتر دختران به محض رسیدن به کوهستان توسط فرماندهان پ ک ک و پژاک مورد تجاوز قرار می گیرند تا دیگر روی بازگشتن به جامعه سنتی را نداشته باشند و در صورت علنی کردن موضوع به اتهام خیانت و همدستی با دشمن برای بدنام کرده پ ک ک و پژاک اعدام می شوند.

تمام محافظان اوجالان، جمیل باییک، حاجی احمدی و سیامند معینی دختران زیبارو هستند!
مابقی دخترانی را که به مزاج سران ظالم و جنایت کار پ.ک.ک و پژاک خوش نیاید در درون فرقه توسط سایر اعضاء مورد تجاوز قرا گرفته و در بدترین شرایط در درون غارها زندگی می کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین