۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ابراهیم گوچلو: فعالیت های پ.ک.ک علیه منافع کردها ادامه دارد

  • ۲ بهمن ۱۴۰۲
  • ۸۰ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان: زمانی که پ‌ک‌ک توسط دولت ترکیه طرح‌ریزی شد، فعالیت‌هایی را علیه جنبش کردها در ترکیه آغاز کرد. آن فعالیت های پ.ک.ک در ترکیه ۵۰ سال است که ادامه دارد و هر روز به کردها آسیب می رساند. پ.ک.ک پس از کودتای نظامی ۱۲ سپتامبر ۱۹۸۰ تحت نفوذ سیستم های اطلاعاتی قرار گرفت. از آن روز تاکنون علیه مردم کرد و بر اساس منافع آن سرویس های اطلاعاتی عمل کرده است. در اقلیم کردستان عراق می خواهند اقتدار دولت فدرال را از بین ببرند و به فعالیت های تروریستی و اشغالگر ادامه دهند. در سوریه با بشار اسد به ظلم و ستم بر مردم کرد ادامه می دهد و علیه آرمان کرد عمل می کنند.

پ ک ک قبل از سال نو و در آغاز سال ۲۰۲۴ در شرایط زمستانی فعالیت های بی سابقه ای انجام داد. آن ها ۲۲ سربازان ترکیه را کشتند.پس از این فعالیت‌های پ‌ک‌ک، دولت ترکیه اقلیم کردستان عراق و بسیاری از مناطق و مکان‌های تحت کنترل پ‌ک‌ک در سوریه را بمباران کرد و  بمباران همچنان ادامه دارد.

شکی نیست که این فعالیت های پ.ک.ک بر خلاف منافع مردم کرد است. اما در عین حال مخالف منافع خود پ.ک.ک است. بنابراین، مکان های زندگی تحت کنترل آنها بدون شک هدف دولت ترکیه بود. بمباران دولت ترکیه همچنان ادامه دارد. بدیهی است که دائمی خواهد بود. در طی حملات چند روزه ترکیه بیشتر از ۱۰۰ عضو پ.ک.ک که همگی فرزندان کردها هستند کشته شده اند و سران پ.ک.ک به راحتی کردها را به کشتن می دهند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین