۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۶۵ میلیون دلار از آمریکا به پ.ک.ک!

  • ۲۷ آذر ۱۴۰۱
  • ۳۱۴ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، بودجه دفاعی سال مالی ۲۰۲۳ آمریکا به تصویب مجلس سنا رسید. بر این اساس، در سوریه ۱۶۵ میلیون و ۳۰۹ هزار دلار برای صندوقی که سازمان تروریستی پ.ک.ک/ YPG نیز از آن سود می برد، تصویب شد.
قانون مجوز دفاع ملی (NDAA) که شامل بودجه دفاعی سال مالی ۲۰۲۳ ایالات متحده است، با اکثریت آرا توسط سنا تصویب شد.

لایحه بودجه دفاعی که هفته گذشته با ۳۵۰ رای موافق در مقابل ۸۰ رای موافق در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، در سنا نیز به تصویب رسید تا برای تایید جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا ارسال شود.

این لایحه که مجموع بودجه سال مالی ۲۰۲۳ را بالغ بر ۸۵۸ میلیارد دلار در نظر گرفته است که ۸۱۷ میلیارد دلار آن مربوط به وزارت دفاع و ۳۰ میلیارد دلار آن مربوط به هزینه های هسته ای در وزارت نیرو است، با ۱۱ رأی موافق در مجلس سنا تصویب شد.

این لایحه افزایش ۴٫۶ درصدی حقوق نظامی، تبدیل ناوگان خودروهای غیرتاکتیکی توسط پنتاگون به خودروهای بدون آلایندگی و ۱۰ میلیارد دلار کمک نظامی به تایوان تا سال ۲۰۲۷ را پیش بینی کرده است.

در مورد اوکراین، این لایحه ۸۰۰ میلیون دلار برای تأمین مالی ابتکار کمک امنیتی اوکراین و بیش از ۶ میلیارد دلار برای حمایت از عملیات نظامی ایالات متحده در اروپا اختصاص داده است.پس از حمله موشکی روسیه به شبکه، اوکراین برای احیای برق رقابت می کند

در لایحه بودجه دفاعی، مبلغ ۵۰۲ میلیون و ۹۲۶ هزار دلار در اختیار شرکای آمریکایی از جمله PKK/YPG در چارچوب مبارزه با گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه قرار داده شد.

از ۳۵۸ میلیون و ۱۵ هزار دلاری که پنتاگون برای عراق می خواست، ۳۵ میلیون و ۸۱۱ دلار از لایحه حذف شد.

در سوریه ۱۸ میلیون و ۳۶۸ هزار دلار از تقاضای ۱۸۳ میلیون و ۶۷۷ هزار دلاری که از سازمان تروریستی پ.ک.ک/ YPG نیز سود می برد غیرموجه تشخیص داده شد، اما ۱۶۵ میلیون و ۳۰۹ هزار دلار در پیش نویس صندوق به تصویب رسید که این سازمان نیز به آن پرداخته است. بهره مند شد.

.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین