۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • یک عضو پژاک به رواج “همجنسگرایی ” در این گروه تروریستی اعتراف کرد

یک عضو پژاک به رواج “همجنسگرایی ” در این گروه تروریستی اعتراف کرد

  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • ۳۴۷ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، کامران.م، تروریست سابق عضو پژاک گفت که روابط همجنس گرایی در این سازمان جدایی طلب به شدت رایج است. کامران توضیح داد که پس از دستگیری رهبر تروریست ها عبدالله اوجالان، چنین روابطی بیش از پیش افزایش یافت.

کامران.م از اعضای سابق گروه تروریستی پ.ک.ک و پژاک می باشد که مدت ۱۸ سال در این سازمان جنایتکار حضور داشته است.

کامران با بیان اینکه پس از دستگیری عبدالله اوجالان، روابط عاشقانه در این سازمان افزایش یافت، گفت که در مورد روابط همجنس‌بازان در پ‌ک‌ک شنیده‌ام، اما روابط لزبین‌ها بیشتر است. کامران با بیان اینکه رهبری این سازمان زنان را مورد آزار و اذیت قرار داده و بسیاری از زنان به همین دلیل دست به خودکشی زده اند، این روابط را چنین توضیح داد:

«یکی از اعضای سازمان مالاتیا با نام رمز دیکله آندوک، دو ستیزه جوی زن را در زینره در دهه ۲۰۰۰ مجبور به رابطه جنسی با نظام الدین تاش، با نام رمز «بوتان» کرد. آنها هم همزمان با نارنجک خودکشی کردند. آپو می گفت: “من زیباترین دخترانی را که درس می خوانند دوست دارم”.

بیشتر اوقات مراد کاراییلان با زنان است. من می‌دانم که زن با اسم رمز «Hatice» اهل شیرناک دائماً توسط مراد کارایلان مورد آزار و اذیت قرار می‌گرفت و از سازمان فرار می‌کرد.»

کامران در بیانیه خود به تشریح منابع درآمدی این سازمان تروریستی گفت:

در سال ۱۹۹۴ در بسیاری از کشورهای اروپایی پول برای سازمان جمع آوری می شد. این سازمان تجارتی را به نام شخص دیگری در زمینه های تجاری مانند دونرفروشی ها، سبزی فروشی ها، رستوران ها و منسوجات افتتاح کرد و کسب و کار این مکان ها در اختیار شهروندان اصالتا کرد قرار گرفت که به آنها میهن پرست می گفتند. درآمد حاصل از این کارگاه ها به خزانه سازمان می رفت. کشورهای اروپایی به این موضوع گوش ندادند. علاوه بر این، در عروسی ها یک پارچه بزرگ در وسط می چرخیدند. هرکس مقداری پول در این پارچه می ریخت. به کسانی که پول نمی دادند به حقارت نگاه می کردند. علاوه بر این، هزینه هایی مانند برق، آب، اجاره و گاز مورد استفاده انجمن های فعال در اروپا توسط کشوری که در آن مستقر بودند پوشش داده شد. من مدتی تامین کننده مالی منطقه آلسلورن فرانسه بودم. به جز پول جمع آوری شده در عروسی ها، تمام درآمدهای دیگر در مقابل رسیدهای ERNK جمع آوری شد. این پول جمع آوری شده هر ۲-۳ ماه به عبدالله اوجالان که در آن زمان در دمشق بود گزارش می شد. گاوصندوق عبدالله اوجالان در اروپا «هن بیجه» اهل ماردین بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین