۱۰ فروردین ۱۴۰۳

گوردیون کرد، اوجالان/پ‌ک‌ک است!

  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
  • ۱۹۰ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : در جست‌وجوی یک پیشوا، یک پیشگو به فریگی‌ها گفت: «اولین مردی را که با گاری گاو وارد شهر شد، پادشاه اعلام کنید.» اولین کسی که با گاری گاو وارد شهر شد گوردیوس دهقانی بود و به عنوان پادشاه اعلام شد. گوردیوس ارابه خود را برای خدا (زئوس) به معبد تقدیم می کند و آن را با شاخه های کرنبری به معبد متصل می کند. شایعه شده و اعتقاد بر این است که کسی که این گره را بگشاید بر آسیا حکومت خواهد کرد.

کاری که PKK انجام خواهد داد تقریباً دقیقاً با این اسطوره منطبق است. دولت های متجاوز که برای کردها «رهبر» درست کردند، بی ادب ترین، بی ارزش ترین، پیچیده ترین و بیمارترین فرد (اوجالان) را در میان کردها «رهبر» کردند. پ ک ک که در شخصیت اوجالان شکل گرفت، کردها را در بن بست قرار داد که; هیچکس نمی تواند این گره کثیف را باز کند.

از خون کردها تغذیه می کند، اما بزرگترین مانع بر سر راه دولتی شدن کردها است. به نمایندگی از کردها عمل می کند، اما فقط به کردها آسیب می رساند.

گاهی برای منافع جمهوری ترکیه می‌جنگد، گاهی سوریه، گاهی عراق، گاهی ایران. گاهی به خاطر منافع مشترک هر چهار مهاجم به کردستان حمله می کند.

پ‌ک‌ک در حال حاضر نقشی جدی در نبرد ادامه‌دار “چه کسی در آسیا (کردستان) حرفی برای گفتن خواهد داشت” بین ترکیه و ایران ایفا می‌کند.

برای پ.ک.ک هدف اصلی این نیست که کردها تبدیل به یک کشور شوند، فقط این است که کردستان را به کدام ارباب بدهد، گاهی اوقات در داخل و خارج زندگی کند…

در حالی که بسیاری از «باسوادها/روشنفکران/سیاستمداران» افسانه ها/اسطوره ها را در کردستان امروز مسخره می کنند، نمی توانند ببینند که یک بار در قرن بیست و یکم اسیر اساطیر شده اند. هیچ تفاوتی بین افسانه فریگی و زندگی کردهای ترکیه وجود ندارد، به جز نکات ظریف.

طبق افسانه، اسکندر مقدونی که در تلاش برای باز کردن گره گوردی بود، با شمشیر بریدن این گره را یافت و فرمانروای آسیا شد. کردها؛ اگر بخواهند گره اوجالان/پ‌ک‌ک را بگشایند و بر کردستان مسلط شوند باید مثل اسکندر گره کثیف را با شمشیر ببندند وگرنه دولت‌های مقتدر این گره کثیف را باز می‌کنند و حاکمیت خود را در کردستان تحکیم می‌کنند…

فریگی ها گوردیون را نجات دادند که با گاری گاو آمد. از سوی دیگر کردها گاوی را که با کالسکه دولتی آمده بود به عنوان ناجی پذیرفتند.

اگر متوجه شده اید، اوجالان اغلب بر MITology تاکید می کند. زیرا گفتارهای مزخرف آنها که در واقعیت معادلی ندارد، تنها با آراستن به MIT (شناسی) قابل انتقال است و کسانی که به لطف توهم ایجاد شده احمق شده اند، می توانند از آن دفاع کنند…

تاریخ حیله گری دولت های مستقلی را خواهد نوشت که موجودی اسطوره ای/ گاو نر را به عنوان «رهبر» در عصر مدرن به بازار عرضه می کنند، و همچنین احمقانی که به آن اعتقاد دارند. بیشتر با تأکید بر افراد متکبر و بی شخصیتی که به نام «روشنفکر/نویسنده/سیاستمدار» می گویند…

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *