۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

گروهک های سلفی و تروریستی به دنبال جذب جوانان کرد

  • ۱۳ فروردین ۱۴۰۱
  • ۳۷۵ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : فرقه های تکفیری و ترویست سلفی و وهابی همسو با گروهک های تروریستی پ.ک.ک ، پژاک کومله و دمکرات،جوانان و نوجوانان کُرد را فریب داده و به عضویت گروهکهای تروریست شان در می آورند.

با توجه به همسو بودن گروهک داعش با گروهک های سلفی کرد و پیوستن برخی از فریب خوردگان سلفی کرد به داعش این موضوع که رقابت ویژه ای بین سلفی ها و گروهک های پان کرد برقرار هست موضوع جدیدی نیست.

رقابتی سخت بین گروهکهای تروریستی و تجزیه طلب کومله و دمکرات و پژاک و حدک و حدکا و ترویست های سلفی در جذب نیرو به وجود آمده است.

تحریکات سلفی های در مناطق کردنشین مطابق میل گروهک های کردستیز کومله و دمکرات و  همچنین سایر زیر شاخه های تروریستی آن نبوده و نسبت به این موضوع احساس خطر می کند.

درگیری های شدید لفظی بین نیروهای کومله و دمکرات،بافرقه های تکفیری وهابی و سلفی شرایط و موقعیت حساسی را برای هر سه گروه تروریستی بوجود آورده است .

هر سه این گروهک های تروریست و ضد دین برای جنگ و درگیری نظامی نیاز به نیرو هایی دارند که بتوانند در حملات نظامی شرکت نمایند،اما هم اکنون با توجه به اینکه گرایشات مذهبی در بین جوانان کرد،بسیار زیاد شده و در نتیجه بسیاری از جوانان و نواجوان برای ادای فرایض دینی در مساجد حضور دارند ، سلفی ها افراطی به راحتی می توانند با حضور در مساجد جوانان را شست شویی مغزی کرده وبه عضویت خود درآورند.

ولی گروهک های تروریست کومله و دمکرات با توجه به ماهیت ضد دین خود،نمی توانند هیچ اقدامی در عضوگیری نمایند، بنابراین تروریست های پ.ک.ک و پژاک کومله و دمکرات از رفتار گروه های تکفیری سلفی و وهابی بسیار احساس خطر می کنند.

امید است جوانان کُرد با بصریت و آگاهی بیشتر نسبت به این موضع داشته تا در دام چنین فرقه ها و گروهکهای ضد دین،تروریست و فاسدی گرفتار نشوند.

منابع معتبر بر فعالیت ۲۰ و اندی گروهک تروریستی پان کرد در مناطق مختلف اشاره کرده اند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین