۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • یادداشت روز
  • >
  • کارنامه سیاه آلمان در حمایت از تروریسم/ حامیان پژاک؛ جاسوسان موساد

کارنامه سیاه آلمان در حمایت از تروریسم/ حامیان پژاک؛ جاسوسان موساد

  • ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۳۸۸ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، نام «پژاک»، گروهک تروریستی که دستشان به خون جوانان رشید این مرز و بوم آغشته است برای مرزنشینان غربی تداعی‌گر خاطرات تلخی است.

این گروهک تروریستی هرازچندگاهی در مرز‌های غربی کشور به اقدامات جنایت‌کارانه‌ای دست می‌زند که البته به مدد جانفشانی پاسداران سلحشور و چشمان همیشه بیدار ایران اسلامی هربار با شکست و فضاحتی بزرگ روبرو می‌شوند.

جنایت پرتاب نارنجک به آسایشگاه سربازان وظیفه هیچگاه از اذهان مردمان مرزنشین پاک نمی‌شود، زمانی که در شامگاه جمعه چهارم اردیبهشت ۸۸، عناصر این گروهک تروریستی با پرتاب کردن دو نارنجک دستی به آسایشگاه سربازان پاسگاه پلیس‌راه روانسرـ جوانرود در استان کرمانشاه، باعث شهادت ۱۰ تن از سربازان نیروی انتظامی شدند.

اقدام غیرانسانی و وحشیانه این گروهک مزدور هم در اردیبهشت ماه ۹۱ ارتفاعات نودشه در شهرستان پاوه که موجب شهادت چهار تن از نیروهای جان برکف و رشید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد و داغی دیگر بر دل مردمان نجیب کُرد گذاشت.

با وجود جنایاتی که این گروهک تروریستی در مناطق مختلف غربی و شمال غربی ایران اسلامی داشته و کارنامه سیاهی که پژاک علیه مردم مرزنشین و نیروهای نظامی ادارد، اما آمریکا و همپیمانانش هنوز هم حاضر به ثبت پژاک در لیست گروهک‌های تروریستی نشده‌اند.

آلمان یکی از این همپیمانان آمریکاست که داعیه حمایت از حقوق بشر دارد، اما سرکرده سابق گروهک تروریستی پژاک با نام «عبدالرحمن حاج‌احمدی» را در شهر کلن سکنی داده و حاضر نشده هیچگاه او را به مقامات ایرانی برای مجازات کشتار شهروندان ما تحویل دهد، اما در مقابل حزب‌الله لبنان یک حزب برخاسته از پایگاه مردمی را تروریستی اعلام می‌کند.

پرواضح است که هدف آلمان از این اقدام جلب رضایت یهودیان اسرائیلی است، چون حزب‌الله مهم‌ترین دشمن منطقه‌ای اسرائیل است و تنها حزب عربی است که توانسته در مقابل رژیم صهیونیستی بایستد

با این وجود بعید نیست که آلمان بخواهد برای ثبات روابطش با اسرائیل برای ایران به عنوان هم‌پیمان حزب‌الله دردسرهایی ایجاد کند.

این موضوع تا حدی جدی است که دولت آلمان یک فرد با سابقه مقام ارشد امنیتی را در غفلت وزارت‌های امور خارجه و اطلاعات به عنوان سفیر به ایران می‌فرستد، چیزی که در عرف دیپلماتیک موضوعیتی ندارد و همین موضوع مورد انتقاد بسیاری از مسئولان و نمایندگان مجلس قرار گرفته است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *