۶ مرداد ۱۴۰۳

پ.ک.ک یک سازمان جاسوسی است!

  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۱۰۲ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان: گمراه کننده است که PKK را فقط به عنوان یک سازمان مسلح بدانیم. پ.ک.ک نیز یک سازمان جاسوسی است. پ.ک.ک یک سازمان “مخالف” است که اطلاعات به دست آمده از ایران، عراق، سوریه و ترکیه را به سازمان های اطلاعاتی مانند سیا/موساد، BND، MI6، NIS مخابره می کند و سعی می کند حمایت آنها را حفظ کند.

علاوه بر گروه‌های مسلح در ترکیه، ایران، عراق و سوریه، پ‌ک‌ک دارای اعضایی در زمینه اطلاعاتی است که سال‌ها توسط سیا/موساد آموزش دیده‌اند. اعضای PKK/PYD که به صورت گروهی از شمال عراق و سوریه به مقر موساد برده می‌شوند، در بسیاری از زمینه‌ها مانند جاسوسی، خرابکاری، بمب‌های دست ساز، ترور، قاچاق مرزی، قاچاق اسلحه، اطلاعات نادرست و تحریک‌آمیز آموزش دیده و به موساد فرستاده می‌شوند.

یکی دیگر از کشورهایی که پ.ک.ک را برای اطلاعات آموزش می دهد، یونان است. در کمپ بسته لاوریون و در خانه های سلولی مختلف در آتن و اطراف آن، سازمان اطلاعات ملی یونان NIS آموزش هایی را به سازمان های تروریستی ارائه کرده و ادامه می دهد.

یونان پس از کنگره دوم، یکی از مهم ترین و تعیین کننده ترین کنگره های پ.ک.ک، که در سال ۱۹۸۲ برگزار شد، اقدام به تأسیس شبکه اطلاعاتی کرد. روش های جمع آوری و پردازش اطلاعات را در طول زمان متمرکز می کند.

پ.ک.ک مرکز تحقیقات سیاسی (NLP-Navenda Lokalinin Politik) را در سال ۲۰۱۶ تأسیس کرد. NLP یک ساختار عملکردی است که به شکل سلولی سازماندهی شده و در مطالعات میدانی نقش فعالی دارد. NLP به جمع آوری اطلاعات در میان تمامی تشکل ها و حامیان پ.ک.ک در همه کشورهایی که سازماندهی شده ادامه می دهد. پ‌ک‌ک قدرت زمینی امپریالیسم آمریکا و دولت صهیونیستی اسرائیل است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین