۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • یادداشت روز
  • >
  • پ.ک.ک کردها را می کشد و از کشتار کردها به نفع خود استفاده می کند

پ.ک.ک کردها را می کشد و از کشتار کردها به نفع خود استفاده می کند

  • ۹ دی ۱۴۰۱
  • ۲۹۲ بازدید
  • ۰

تروریسم یک عمل دموکراتیک نیست، مردم کرد و جنبش آن را هدف قرار می دهد.
انجمن بی تاوان : همانطور که مشخص است چند روز پیش یک اتفاق بسیار ناراحت کننده در پاریس فرانسه رخ داد. کردها در نزدیکی مرکز فرهنگی احمد کایا تیرباران شدند. ۶کرد اهل ترکیه کشته و زخمی شدند. فردی که به کردها شلیک کرد دستگیر و بازداشت شد. او یک فرد فرانسوی بود. ابتدا او را بازداشت کردند، سپس مشخص شد که او یک بیمار روانی است و به همین دلیل به بیمارستان منتقل شد. اما پس از ضرب و شتم بیشتر دوباره دستگیر و روانه زندان شد.

فرد دستگیر شده اعتراف کرد که نژادپرست است و عمداً کردها را هدف قرار داده و به ضرب گلوله شلیک کرده است.

در مقابل این کشتار شکی نیست که در ابتدا کردهای همه نقاط و کردهای جهان غمگین بودند. طبیعتاً واکنش‌های بزرگی در میان کردها وجود داشت.

در اروپا، کردها برای ابراز اعتراض و نارضایتی خود از طریق تظاهرات توده ای و دموکراتیک آماده می شدند. حقوق کردها بود. هیچ کس نمی توانست در برابر اعتراضات آنها بایستد. همه از اعتراضات کردها حمایت خواهند کرد.

متأسفانه پ.ک.ک جلوی کردها و اعتراض دمکراتیک را گرفت. تروریسم از پاریس شروع شد. آنها پاریس را سوزاندند، به پلیس فرانسه حمله کردند و بسیاری از پلیس ها را زخمی کردند. او بهانه بزرگی به دولت ترکیه داد.

پ.ک.ک کار خود را انجام داده است، اعتراض دموکراتیک وجود ندارد. کاملاً واضح است که این تروریسم است. هدف آن نیز باز است.

در این موضع پ ک ک دو هدف وجود دارد.

هدف اول پ.ک.ک یعنی کشتن سه نفر برای پ.ک.ک مهم نیست. پ ک ک از کشته شدن آن سه نفر خوشحال است. به همین دلیل است که او می خواهد از کشتار آنها استفاده کند تا سیستم فاشیست و تروریسم خود را تقویت کند.

هدف دوم پ.ک.ک ایجاد رعب و وحشت در کردها و غیرقانونی نشان دادن حرکت ملی مشروع کردهاست.جهان را دشمن کردها کنید.

زمانی که پ.ک.ک به عنوان یک سازمان عملیاتی دولت کمالیستی ترکیه تأسیس شد، هدف آن از بین بردن سازمان ها و احزاب کردستان و نیروهای ملی و اجتماعی جنبش ملی بود. کردها را از هدف دولت سازی و استقلال دور نگه دارید. پ ک ک ۵۰ سال است که این نقشه کشورهای اشغالگر را در اقصی نقاط کردستان اجرا می کند.

پ.ک.ک سیاست را بر اساس دروغ اداره می کند و وجود پ.ک.ک به دروغ-دستکاری مرتبط است…

در فرانسه مشخص است که کردها توسط یک فرانسوی کشته و زخمی شده اند. اما این هدف در حال تغییر است. او همیشه این کار را می کند. دروغ یک پایه قوی در سیاست PKK است. او شخصاً کردها و دوستان مخالف خود را می کشد و سپس آنها را شهید اعلام می کند. مردم و بستگان آن شخص/افراد را مرگ و خطلم می کند. او به عنوان کنسول اینگونه عمل می کند. این سیستم فاشیست و تروریسم خود را تقویت و تقویت می کند.

خود پ‌ک‌ک دوستان و کردها را می‌کشد و می‌گوید افراد دیگری را هم کشته است. میلیون ها مورد از این حوادث در زندگی پ.ک.ک وجود دارد. به ویژه این حوادث در اقلیم کردستان عراق بسیار رایج است. ما هر روز شاهد این اتفاقات هستیم.

پ.ک.ک در سال ۱۹۷۸ رئیس جمهور دنگی کاوایه را کشت و گفت که “خانواده بوکاکیان” را کشت. با این سیاست نادرست و وحشیانه به جنبش و سازمان های کردستان آسیب رسانده و باعث تحریکات شده است. جنگ سختی در سیورگ روی داد، قبایل با یکدیگر دشمن شدند. ۱۰۰ نفر کشته شدند. جمعیت شهر سیورگ از ۶۰۰۰۰ به ۳۰۰۰۰ کاهش یافت.

هدف دیگر تغییر هدف، تحریک و تقویت فعالیت های تروریستی آنهاست. بنابراین، وقتی حقیقت در پاریس آشکار می شود که کردها توسط یک فرانسوی کشته و زخمی شده اند، آنگاه ایجاد وحشت در کردها دشوار می شود و او نمی تواند پیروان خود را قانع کند. از این رو می گوید «دولت ترکیه و فرانسه با هم آشتی کرده اند و در نتیجه کردها کشته شده اند».

کشتن کردها به خاطر پ ک ک مهم نیست…

برای پ.ک.ک و شعور پ.ک.ک انسان و کرد وسیله هستند. از انسان ها و کردها برای ایدئولوژی و منافع گروه و رهبرشان استفاده می شود.

بنابراین مرگ و کشتار کردها بهانه ای تبلیغاتی برای پ.ک.ک است.

پ.ک.ک خود کردها و دوستان مخالف آنها را می کشد. آنها را شهید اعلام می کند. پ.ک.ک خانواده های آنها را دوست خود می کند و از آن به نفع خود استفاده می کند.

پ ک ک کردها را می کشد. او از کشتار کردها به نفع خود استفاده می کند.

بنابراین پ ک ک نگران کشتار کردها در پاریس نیست. خوش می گذرد. نتایج و اقدامات آنها نیز این را نشان می دهد.

شکی نیست که تروریسم پ ک ک خصومت را برای خارجی ها افزایش می دهد.

این نتیجه درخواست پ.ک.ک برای تبلیغات است. بنابراین، پ ک ک از هر نظر تهدیدی برای تمام بشریت است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین