۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پ.ک.ک اطلاعات می دهد؛ آمریکا می کشد

  • ۲۸ آذر ۱۴۰۰
  • ۲۵۰ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، با اطلاعات جدید منتشر شده، مشخص شد که آمریکا با اطلاعاتی که از پ‌ک‌ک دریافت کرده، کشتار غیرنظامیان در سوریه را انجام داده است.

در گزارشی که اخیراً در روزنامه نیویورک تایمز (NYT) منتشر شد، آمده است که واحد مخفی ارتش آمریکا به نام Talon Anvil (Claw Anvil) که کشتارهای غیرنظامی بی شماری را در سوریه انجام داده است، با اطلاعاتی که از PKK/YPG دریافت کرده است، این قتل عام را انجام داده است.

جان کربی، سخنگوی وزارت دفاع ایالات متحده (پنتاگون) مجدداً اعتراف کرد که آنها در زمینه اطلاعات با PKK/YGP همکاری داشته اند. خبر دیگری که در سال ۲۰۱۵ در نیویورک تایمز منتشر شد، دوباره بر سر زبان ها افتاد.

در این خبر آمده است که یکی از تروریست های پ.ک.ک که ماموریت اطلاعاتی به او داده شده بود با جی پی اس مناطق مورد بمباران را با نقطه قرمز مشخص کرده و عناصر پ.ک.ک را با نقطه زرد مشخص کرده و تحت حفاظت قرار داده است.

گزارشی که نیویورک تایمز در اوت ۲۰۱۵ منتشر کرد، نقش پ‌ک‌ک را در قتل‌عام‌ها به تفصیل آشکار کرد.

در این گزارش آمده است که تروریستی به نام طلال رامان نقاط بمب گذاری را از طریق گوگل ارث با رایانه لوحی به مقامات آمریکایی منتقل کرده است. خاطرنشان شد که تروریست پ‌ک‌ک که در نیروهای ائتلافی که در آن زمان در چارچوب مبارزه با داعش در آمریکا تشکیل شده بود، مختصات GPS نقاط مورد بمباران را با رنگ قرمز و پ‌ک‌ک مشخص کرده است. عناصر با رنگ زرد تا مورد حمله قرار نگیرند.

در خبرها آمده بود که خانه ای در کنار مسجد با اطلاعات رامان بمباران شده است. خاطرنشان شد که قبل از هر حمله شمارش معکوس انجام می شد، شبه نظامیان پ ک ک از ترک مناطق خود اطمینان حاصل می کردند و سپس هدف مورد اصابت قرار می گرفت.

پنتاگون تایید کرد

وی در بیانیه ای از پنتاگون اعتراف کرد که نیروهای آمریکایی در زمینه اطلاعاتی با PKK/YPG همکاری داشتند. کربی طی جلسه ای پس از انتقاد از اطلاعات اطلاعاتی پنتاگون از سازمان تروریستی PKK/YPG به دلیل کشتار غیرنظامیان علیه جمعیت عرب در منطقه، از سازمان تروریستی دفاع کرد.

سخنگوی وزارت دفاع با بیان اینکه پ ک ک/ ی.پ.گ بزرگترین متحدان آنها در میدان مبارزه با داعش هستند، گفت: نیروهای آمریکایی به دلیل شناخت سرزمین و منطقه با پ.ک.ک همکاری کردند.

نیویورک تایمز اخیراً واحد ارواح ایالات متحده را فاش کرد که دستور تیراندازی در قتل عام غیرنظامیان بی شمار در سوریه را صادر کرد. سلول نظامی به نام «تالون آنویل» در جریان به اصطلاح مبارزه خود با داعش، با پرتاب ۱۱۲۰۰۰ بمب از هواپیماهای آمریکایی Predator و Reaper SiHA، بسیاری از افراد بی گناه را بدون توجه به زنان و کودکان قتل عام کرد.

بر اساس اظهارات سربازان شاغل در واحد ارواح، گزارش های اطلاعاتی عناصر PKK/YPG مبنی بر آموزش و تجهیز ایالات متحده به تجهیزات نظامی در منطقه، مبنای حملات مرگباری بوده است که در آن غیرنظامیان قتل عام و حتی از سوابق رسمی مخفی می شوند. .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *