۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • یادداشت روز
  • >
  • پ.ک.ک از خدمات خود به رژیم های غاصب حقوق کُردها بدون شرم و حیا می بالد

پ.ک.ک از خدمات خود به رژیم های غاصب حقوق کُردها بدون شرم و حیا می بالد

  • ۲۳ آذر ۱۴۰۱
  • ۱۸۱ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : فعالان و ناظران کُرد تایید می‌کنند که گروه تروریستی پ.ک.ک که درگیری‌های خود با ترکیه را به اقلیم کردستان عراق و شمال سوریه منتقل کرده است،آشکارا خدمات خود را به نفع رژیم‌های غاصب حقوق کُردها به رخ می‌کشد. پ.ک.ک به خطر بزرگی برای مردم کُرد در تمام مناطق تبدیل شده است و از هواداران خود می خواهد که پ.ک.ک را ترک کنند و روابط امنیتی خود را با اطلاعات کشورهای منطقه افشا کنند.

مصطفی بکو فعال سیاسی در این رابطه گفت:رهبران پ.ک.ک آشکارا به خود می بالند که علیه آرمان های ملی مردم کرد در عراق و سوریه می جنگند و بدون شرم از مرزهای کشورهای منطقه محافظت می کنند.

وی به سخنان هلن امید سخنگوی این گروه تروریستی اشاره کرد که اگر پ.ک.ک وجود نداشت، آمریکا از وضعیت شمال سوریه سود می برد و منطقه ای مانند اقلیم کردستان تشکیل می داد و پ.ک.ک مانع این امر شد.

وی ادامه می‌دهد: «عبدالله اوجالان» رهبر پ.ک.ک، خود معتقد بود که اقلیم کردستان خنجری در دست مردم عرب است و باید از بین برود.

بکو تاکید می کند، “این گروه توسط اطلاعات ترکیه تاسیس شد و اکنون به شرکتی تبدیل شده است که همه احزاب در آن مشارکت دارند، همانطور که به عروسکی در دست آنها تبدیل شده است.”

از سوی دیگر، محمد بوزان، فعال حقوق بشر معتقد است که «پ.ک.ک به دلیل خدمات بزرگی که به رژیم های غاصب می کند، خطر بزرگی را متوجه تمام مناطق کردها می کند».

بوزان افزود: این گروه سال ها در خدمت حافظ اسد بود و به اهداف او عمل کرد و با نیروهای سیاسی ملی کرد در اقصی نقاط کردستان برای خدمت به دشمنان مردم کرد مبارزه کرد.

بوزان با بیان اینکه زمان افشای روابط امنیتی این گروه با اطلاعات کشورهای منطقه و ایستادگی آنها در برابر آرمان کردها فرا رسیده است، خواستار افشای روابط این گروه شده است.

محمد صالح ابراهیم، ​​فعال سیاسی در پستی در صفحه فیس بوک خود درباره اظهارات هلن امید اظهار داشت: شاهدی از خانواده او شهادت داد… دشمنان کردها در داخل خانه کردها پنجه های سمی دارند، پنجه هایی که برای تامین منافع تهاجمی آنها برنامه ریزی شده است. کردها، دشمنان کرد غالباً این پنجه ها را برای انجام وظایف خاص توسط نیابت از طرف آنها به حرکت در می آورند، زیرا مداخله مستقیم برای آنها یک سردرد بین المللی به همراه دارد، بنابراین برکت در آنهاست.

وی افزود: این همان کاری است که اولین پنجه مزدوران پ.ک.ک در سوریه، شنگال و نوار مرزی اقلیم کردستان با ترکیه انجام می دهد.

و ادامه می‌دهد: «بهترین مثال از آن‌چه در مورد پنجه‌های سمی ذکر کردیم همان چیزی است که هلن امید، سخنگوی پ‌ک‌ک، اخیراً در کانال رسانه‌ای وابسته به رسانه‌های پ.ک.ک گفت: «اگر ما نبودیم ( یعنی پ.ک.ک)، واشنگتن یک منطقه اقلیم کردستان را در کنار اقلیم کردستان در سوریه ایجاد می کرد.»

و می گوید: با این کار شاهدی از اعضایش شهادت داد و با زبان پ.ک.ک اعتراف کرد که هدف از حضور آنها در سوریه جلوگیری از احقاق حقوق کردها در سوریه و منطقه است!!! آنها هستند که بهانه های ترکیه را برای حمله به منطقه، اشغال عفرین و نوار مرزی با منطقه و آواره کردن مردم صدها روستا فراهم کردند!

ابراهیم افزود: «اما هلین نگفت که بدون آمریکا پ.ک.ک نمی توانست آنجا بماند!!!»

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین