۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • پژاک رفتارهای وحشیانیه خود را توجیح میکند

پژاک رفتارهای وحشیانیه خود را توجیح میکند

  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
  • ۲۹۲ بازدید
  • ۰

پژاک در اقدامی مضحکانه و سخیفانه خود تلاش می کند رفتارهای وحشیانیه ی خود را که بر علیه مردم کردستان روا داشته ، به نوعی توجیح کرده و پاسداران سپاه را متهم به این رفتار می کند.
انجمن بی تاوان آذربایجان عربی :ماهیت گروهک تروریستی و کردستیز پژاک در میان مردم کردستان هویدا شده و جزء منفورترین احزاب و گروهک در میان مردم کردستان یاد می شود. اخاذی و باج گیری های مستمر از مردم مناطق مرزی و تزلزل کردن بنیان خانواده های کُرد سبب نفرت و انزجار خانواده های کُردی شده است .
گروهک یاغی پژاک برای ادامه زندگی نکبت بار خود در دل کوه ها و دره ها اخاذی و باج گیری از مردمان روستاهای مناطق مرزی را اصلی ترین و عمده ترین برنامه کاری خود قرار داده و همیشه با استفاده از رسانه های خود جمهوری اسلامی ایران را متهم به این رفتار وحشیانه می کرد، ولی امروزه پژاک شیوه و رویکرد خود را در متهم کردن ایران تغییر داده و ترفندی نو بکار گرفته است.
خبرگزاری فرات نیوز وابسته به گروهک با انتشار خبری مبنی بر این که سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در منطقه الند ماکو با پوشیدن یونیفورم گریلاهای پژاک, به اذیت و آزار مردم و زورگیری از آنها می‌پردازند، پژاک قصد دارد اذهان عمومی را تشویش نماید. پژاک در این اقدام مضحکانه و سخیفانه ی خود تلاش می کند رفتارهای وحشیانیه ی خود را که بر علیه مردم کردستان روا داشته ، به نوعی توجیح کرده و پاسداران سپاه را متهم به این رفتار می کند.
پژاک با چنین رفتارهای بدنبال دستیابی به جایگاه مردمی بوده و در پی تشویش افکار عمومی می باشد.
پژاک در شرایطی مدعی این رفتار از سوی سپاه پاسداران می شود که همه خانواده های کُردی عضو ء بسیج بوده و با اشرافیت به این موضوع که سپاه پاسداران ضامن امنیت و آرامش آنان در منطقه می باشند. اکثر خانواده های ساکن در مناطق مرزی متحمل صدماتی از سوی پژاک شده اند و این دلیلی است که مردم کردستان روز به روز به پژاک و احزاب کُردی بدبین شده و در برابر رفتارها و تحرکات تروریستی آنان مقابله می کنند. اکنون پژاک برای رهایی از این بی اعتمادی در میان کردستان خبری کذب را منتشر کرده و سپاه را متهم می نماید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین