۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پژاک بار دیگر بلای جان کولبران شد

  • ۸ آبان ۱۳۹۲
  • ۳۲۶ بازدید
  • ۰

باج گیری و اخاذی ماهیت پژاک بوده و قتل و عام کولبران بی گناه کُرد نقطه قوت این فرقه محسوب می گردد تا به گونه ی بتواند در رسانه ها جمعی اعلام موجودیت نماید.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : گروهک یاغی و کردستیز پژاک در شرایط کنونی از بی توجهی بیش از حد فرقه ی مادر خود یعنی پ ک ک برخوردار است و از لحاظ تامین منابع و امکانات زندگی در وضعیتی بحرانی بسر می برد. اندک تعداد باقی مانده از اعضای گروهک در قندیل برای ادامه زندگی نکبت بار خود به کولبران زحمت کش کُرد یورش برده و اموال آنان را به تاراج می برند و سپس برای اینکه در میان افکار عمومی بویژه مردم کردستان نسبت به این رفتار وحشیانه محکوم نشوند ،کولبران بی گناه را به شلیک مستقیم به قتل رسانده و جمهوری اسلامی ایران را متهم به این عمل می نماید.
با توجه به اینکه در قوانین جمهوری اسلامی ایران قاچاق کالا مغایر با قوانین کشور بوده و طبق قانون فرد متخلف جریمه نقدی می گردد ، ولی قتل و عام هم وطنان کُرد توسط براداران خود که در نیروهای سپاه و انتظامی هستند امری ایست غیر قابل قبول ، چرا که هیچ فردی اقدام به قتل اعضای خانواده خود و یا طایفه ی خود و حتی هم روستای خود نمی زند، و قتل کولبران مغایر با قوانین مملکت اسلامی می باشد.
پژاک تاکنون توانسته است از قتل و عام کولبران بهره بسیاری ببرد و با تبلیغاتی گسترده در رسانه ها و فضای مجازی مظلوم نمایی نماید و خود را از مدافعان حقوق مردم کردستان بخواند ، در حالی که خود از بزرگترین دشمنان مردم کُرد محسوب می گردد.
پژاک در ادامه این جنایت های وحشیانیه خود بار دیگر به گروهی از کاسبکاران کُرد که در مرز سردشت و قلعه دزه تردد می کردند یورش برده و یک کاسبکار کُرد به نام “مولود حمزه ای” را به قتل رسانند.این شهروند کُرد ۲۲ ساله اهل یکی از روستاهای اطراف سردشت به نام “قله رشه” سردشت بوده است.
عصر روز شنبه ۴ آبان گروهی از کولبرن و کاسبکاران کُرد در کوهستان قندیل در کمین اعضای مسلح پژاک گرفتار می شوند که بر اثر تیراندازی این اعضای تروریستی شهروندی به نام “سید عمر حسینی” مجروح می شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین