۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • پسر آلمانی خوراک تبلیغاتی پ ک ک و پژاک

پسر آلمانی خوراک تبلیغاتی پ ک ک و پژاک

  • ۱۸ آذر ۱۳۹۲
  • ۱۸۶ بازدید
  • ۱

گروهک تروریستی پ ک ک و پژاک با اجیر کردن پسر آلمانی و با حضور وی در گروهک به تبلیغاتی گسترده پرداخته است.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : اکثریت سران گروهک تروریستی پ ک ک و پژاک فاقد فهم و هوش بالایی بوده و در بسیاری از مواقع چنان گاف می دهند که کج فهمی و بی شعوری آنان را نمایان می سازد. پ ک ک و پژاک متشکل از افرادی بی سواد و قدرت طلب می باشند که برای رسیدن به منافع شخصی از هر موقعیتی بهره می گیرند.
رسانه ها و فضای مجازی هم اکنون به بهترین ابزار برای ترویج عقاید و ایدئولوژی فرقه تبدیل شده است. اما گاهی اوقات عجز و ناتوانی در تحلیل مسائل آنان را با مشکلاتی مواجه می سازد.
پ ک ک و پژاک بر این باور است که تمام مخاطبین آنان همانند خودشان کند ذهن بوده و قدرت تشخیص واقعیت ها را ندارد ، بنابراین برای تبلیغات گروهک از هیچ چیزی دریغ نمی کنند .
این فرقه کردستیز در اقدامی سخیفانه از پسر ی نوجوان با ملیتی آلمانی که هم اکنون در داخل گروهک بسر می برد مصاحبه ی کرده و در خبرگزاری فرات نیوز منتشر کرده است.
انتشار این مصاحبه و گفتگو نمود جهل و نادانی پ ک ک و پژاک را به طور شفاف و روشن نمایان می سازد و این رفتار را هدفی جزء تبلیغات فرقه نمی توان محسوب کرد.
در این گفتگو پسر آلمانی علت و دلیل حضور خود ر گروهک را چنان بیان می کند:
اسم من جهان کندال متولد ۱۹۹۰ هامبورگ از کشور آلمان هستم، خانواده‌ی من زیاد ثروتمند نبوده و پدر من درحالی که جوان بود درگذشت و من هنوز ۵ سال تمام نداشتم. مادرم همیشه مشغول کار برای امرار معاش ما بود و هر نوع کاری می‌کرد اما بیشتر مشغول کار کردن در خانه‌ مردم بود و می‌توانم بگویم که زنی کارگر و زحمتکش بود و طبقه‌ی اجتماعی من پرولتاریا بود. بعد از وفات پدرم، مادرم ازدواج کرد و از ثمره این ازدواج برادری دارم که اکنون ۹ ساله‌ است.
من دانشگاه رفته‌ام و ۲ سال رشته تاریخ خوانده‌ام.
آشنایی من نخست در سطح تئوریک بود و کتابهای رهبر آپو را خواندم و مجذوب فکرش شدم، اما در ماه مارس سال ۲۰۱۲ برای شرکت در مراسم نوروزی به شمال کردستان رفتم.
با اندکی تامل می توان سناریوی پ ک ک و پژاک را درک کرد ، تمام اظهارات پسر آلمانی همان خواسته ها و شعارهایی پ ک ک و پژاک می باشد که شبانه روز تلاش می کنند جوانان و نوجوانان کُرد را در دام خود گرفتار سازند. اکنون به چند نکته از حیله گری و فریبکاری پ ک ک در ذیل اشاره می گردد.
۱- پ ک ک در این اظهارات مادر پسر آلمانی را گارکر خوانده ، و با توجه به اینکه پ ک ک خود را حزبی در دفاع حقوق کارگران و بنام حزب کار گران کردستان معرفی کرده است ، دلیلی محکم بر حضور پسر آلمانی در فرقه عنوان می کند.
۲- پ ک ک در این اظهارات پسر آلمانی را دانشجو رشته تاریخ معرفی می کند تا بدین وسیله تمام اعضای خود را افرادی باسواد و تحصیل کرده معرفی نماید.
۳- پ ک ک در این اظهارات پسر آلمانی را مجذوب و دلباخته ی ایدئولوژی عبدالله اوجالان معرفی می کند و یکی از دلایل حضور وی در فرقه را فکر و اندیشه اوجالان معرفی می کند.
رفتار نابخردانه و مضحکانه ی پ ک ک در این مورد ماهیت فریبکارانه پ ک ک و پژاک را هویدا ساخت. پ ک ک مزدورانی را به خدمت گرفته تا بدین شیوه تبلیغاتی را برای فرقه انجام دهد ولی عدم برخورداری آنان از فهم و شعور کافی آنها را با مشکلاتی مواجه می سازد ، و هویت پشت پرده ی خود را افشا می سازند.

قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه

  1. سلام سایت بسیار پرمحتوای دارید.امیدوارم جوانان و نوجوانان کرد فریب تعدادی یاغی و دوزد را نخورند.مرگ بر پژاک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *