۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مثلث دولت ترکیه، امرالی و قندیل همانند مثلث برمودا است

  • ۱۰ دی ۱۴۰۱
  • ۲۳۳ بازدید
  • ۰

همان طور که پ.ک.ک در کشتار روبوسکی معامله کرد، می خواهد در حادثه پاریس دوباره با خون کردها معامله  کند.
انجمن بی تاوان : در شب ۲۸/۱۲/۲۰۱۱، ۳۴ جوان کرد که ۱۹ نفر از آنها زیر ۱۸ سال سن داشتند، در روستای روبوسکی از توابع شهرستان قلابان تابع استان شرناغ در منطقه تحت حاکمیت پ ک ک در منطقه هفت نین  کشته شدند این افراد کولبر بودند که پ ک ک منطقه را احاطه کرده ومانع کولبران می شدند و انها مجبور از مناطق پ ک ک رد می شدند  واز انها نیز باج میگرفت این حادثه شب هنگام نزد یک مقرهای پ ک ک صورت گرفت که سبب شد ۳۴نفر کشته شوند که تابحال مسببین این کشتار مشخص نشدند . این حادثه همه کردها را به درد آورد، زیرا در قرن بیست و یکم هنوز کردها در مقابل دیدگان جهان قتل عام می شدند .. دولت ترکیه همچنان نگران افکار عمومی در داخل و خارج از کشور بود برخی از جریانات سیاسی بی امان شعارهایی از قبیل «خونشان بر زمین نمی ماند، باید پاسخگو باشند» سر دادند.
اما متأسفانه خونشان روی زمین ماند.
در مسئله کرد مثلثی وجود دارد. همانطور که هواپیماها و کشتی ها نمی توانند از مثلث شیطانی برمودا عبور کنند و غرق می شوند،در مسئله کردها نیز مثلثی همانند مثلث برمودا وجود دارد  پ.ک.ک نیز نقش مثلث برمودا را در مسئله کردها ایفا می کند. مثلث برمودا در باره کردها عبارتند از :دولت ترکیه، امرالی و قندیل است.
آنچه بین مثلث (ترک – پ.ک.ک – امرالی) قرار دارد به نوعی خیانت به کردها می شود. آنها بین خود شان صحبت می کنند، بحث می کنند، تصمیم می گیرند و برای مردم کرد داستان می گویند.
در مورد روبوسکی، جنبش شناخته شده پ.ک.ک و شاخه آن HDP داستانی در مورد جنایت روبوسکی نوشته اند و آن را برای مردم بازگو می کنند. یعنی کشتار روبوسکی در سال ۲۰۱۱ از مثلث برمودای کردی ناپدید شد.
در واقع کسی که ماجرای روبوسکی را به خوبی تحلیل می کند فلک انجو مادر یکی ازکشته شده گان  است که فرزندش ۱۳ سال سن داشت. آنجو گفت: «پس از شروع فرآیند راه‌حل صلح در ترکیه که توسط دولت و اوجالان پیشرفت ، ما کاملاً فراموش شدیم. به عبارت دیگر، او می‌گوید که در «فرایند راه‌حل آشتی » پ‌ک‌ک ما را به قاتلانمان (ترکیه) فروخت.
پرونده روبوسکی در مثلث دولت ترکیه، امرالی و قندیل گم شد. اوجالان در مارس ۲۰۱۳ در امرالی به دمیرتاش گفت: از آنجا که ما در مورد روند آشتی برای ترکیه  صحبت می کنیم، می توانید خانواده های روبوسکی و حزب عدالت و توسعه را به عنوان نمونه ای از صلح آشتی بدهید. به نظر من، موضوع روبوسکی به حزب عدالت و توسعه بسیار لطمه می زند. بهتر است پرونده روبوسکی را با عاملان ناشناس و سایر حوادث فجیع ترکیب کنید.
از آن روز به بعد پرونده روبوسکی ناپدید شد.
امروز در سالگرد کشتار روبوسکی، افراد زیادی هستند که می دانند چگونه این موضوع در مثلث شیطانی گم شد و HDP به عنوان شریک این مثلث شیطانی اشک های دروغین می ریزد و می گوید: «به حق آنها خواهیم رسید. کسانی که می خواهند حقوق روبوسکی را بگیرند، ابتدا باید جلوی عبدالله اوجالان و پ.ک.ک را بگیرند. چون اگر از پ.ک.ک و امرالی درباره روبوسکی نپرسند، ما فقط می توانیم تسلیت بگوییم. ما باید سایه تاریک مثلث شیطانی را که همه رنج های کردها را معامله می کند، برداریم. این روش شیطانی  کردها را از منابع  حقوقی محروم خواهد کرد.
پرونده پاریس، که سه زن در ان کشته شدند ، قربانیان مثلث برمودا شدند . در مورد  کشتن ساکینا جانسیز، پ‌ک‌ک از سرویس اطلاعاتی ترکیه، MIT، دفاع کرد.
پرونده دوم پاریس نیز محکوم به همین سرنوشت است، زیرا جستجوی حقوق کردها در دستور کار پ.ک.ک نیست. روشی که پ.ک.ک  برای سیاست خود انرا  را انجام می دهد این است. او برای خود یک برنامه ایجاد می کند و تا به برخی دستاوردهای حزبی برسد. کشتار مردم و کشتار کردها فقط ابزاری برای رانت کردن پ.ک.ک است. اپورتونیسم پ.ک.ک به گونه ای است که منافع آن از همه حقوق  ملت کرد مهمتر و برتر  است.
وگرنه در پاریس مراسمی برای کشته شده گان برگزار می شود  که سران کرد  ان حضور داشتند و همه دنیا آن را می دیدند. در عوض، پ‌ک‌ک سعی کرد با اقدامات مخرب و آشفته دولت فرانسه را بترساند تا غرامت دریافت کند و با آن تجارت کند. همانطور که قتل عام روبوسکی معامله شد، پ ک ک می خواهد امسال دوباره با خون کردها معامله  کند.
همان دستی که مانع از مطرح شدن قتل عام روبوسکی در دادگاه بین المللی شد، اجازه نخواهد داد حادثه پاریس به نتیجه عادلانه برسد. مثلث برمودا سرنوشت کردها را احاطه کرده است، باید نابود شود یا نفوذ آن از بین برود تا کردها به حقوق خود برسد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین