۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • قیام گسترده در حمایت از مزدور ان پژاک!!!

قیام گسترده در حمایت از مزدور ان پژاک!!!

  • ۱۸ آبان ۱۳۹۲
  • ۳۱۲ بازدید
  • ۰

جهل و نادانی سران فرقه تروریستی پژاک این فرقه ی ضد کُرد را در عرصه ی سیاسی همیشه ناکام گذاشته و با چنین رفتارهای عدم مقبولیت و مشروعیت خود در کردستان ایران را هویدا می سازد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : اعدام دو عضوء تروریستی پژاک زمینه را برای مظلوم نمایی فرقه و ایجاد تنش و نا امنی در ایران محیا ساخته است. گروهک تروریستی پژاک تا به دیروز عضویت افراد اعدامی در پژاک را انکار می کرد ولی امروزه شرایط را به نفع خود دیده و با صدور بیانیه های تکراری بدنبال برانگیختن احساسات و هیجانات نوجوانان و جونان کُرد می باشد.
این فرقه ی تروریستی با اجیر کردن تعدادی مزدور در کشورهای اروپایی و با بزرگ نمایی هر چه تمام اعضای اعدام شده ی خود را محکوم می نماید. بی توجهی و بی اعتنایی دولت های اروپایی نسبت به این اعتراضات بار دیگر معادلات پژاک را بر هم زده است. کشور های اروپایی با اشرافیت به این موضوع که پژاک شاخه ی از پ ک ک بوده و پ ک ک هم اکنون در لیست تروریستی سازمان ملل قرار دارد، بنابراین نسبت به تروریست بودن افراد اعدمی معرفت و آگاهی کاملی دارند.
بی توجهی و بی اعتنایی دولت ها و مردمان اروپا نسبت به بر اعتراضات تعداد اندکی مزدور در کشور های اروپایی پژاک را بر آن داشت تا تعدادی مزدور را در کشور ایران اجیر نماید و با سر دادن شعار های تکراری و پوچ پژاک زمینه نا امنی و تنش را فراهم سازد. در همین راستا پژاک همانند فراخوان تحریم انتخابات می خواهد ناکامی و شکست تلخ دیگری را تجربه کند و با اعلام فراخوان از مردم فهیم و انقلابی کردستان خواست تا با قیام گسترد ه از اعتراضات اندک مزدوران خود حمایت نماید.
گروهک کردستیز پژاک همیشه تلاش کرده است تا در عرصه ی سیاسی خودی نشان دهد ولی بی سوادی و کج فهمی سران این فرقه ، پژاک را با مشکلاتی روبه رو ساخته است . مدتی پیش این فرقه ضد کُرد در انتخابات دور یازدهم ریاست جمهوری تلاش مضاعفی را برای ایجاد تنش و تفرقه در کردستان کرد، ولی بصریت و آگاهی مردم کُرد مهر باطلی بر یاوه گویی آنان زد، و با حضور گسترده ی خود در انتخابات از عدم جایگاه مردمی پژاک پرده برداشت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *