۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فساد اخلاقی تنها میراث اوجالان در پ.ک.ک و پژاک

  • ۱۵ فروردین ۱۴۰۱
  • ۵۷۰ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : بخش عمده ای از اعضای گروه تروریستی پژاک زن هستند.این بی دلیل نیست. خانواده اوجالان به صورت سنتی دارای فساد اخلاقی می باشد.پدر اوجالان دو زن گرفت و از زن اول یک دختر و از زن دوم سه پسرو دو دختر داشت که اوجالان یکی از پسرهاست.

عبدالله اوجالان هنگام تاسیس پ ک ک با کسیره ییلدرم با نام رمز فاطمه ازدواج کرد. اوجالان بارها اعلام کرد دلیل ازدواجش با فاطمه ثروت سرشار پدرش بوده و بس و هرگز عشق و علاقه ای در کار نبوده است. فاطمه به خاطر فساد اخلاقی از اوجالان جدا شد و به سوئد رفت. محافظان اوجالان و تمام خدمه دفترش از دختران زیبا رو و نازک نارنجی بودند.

در پژاک با تجاوز راه بازگشت دختران بسته می شود. عثمان اوجالان عضو سابق شورای رهبری پ ک ک نیز دوبار با دو عضو پ ک ک ازدواج کرد. هر دو دختر ۴۲ سال از وی کوچکتر بودند.

این در حالی است که اوجالان در پ ک ک و پژاک ازدواج را قدغن کرده است تا به گفته وی مانع فعالیت تروریستی نشود! اوجالان همیشه مدعی دفاع از حقوق زنان بوده اما در عمل شاهد چیزی دیگر هستیم.

عبدالرحمن حاجی احمدی سرکرده سابق پژاک با یک آلمانی ازدواج کرد اما زنش به خاطر فساد اخلاقی از وی جدا شد و تنها فرزندش یعنی دخترش نیز خودکشی نمود.

اعتراض به تجاوز در پژاک یعنی همکاری با امپریالیسم

شیرازد کمانگر سخنگوی سابق پژاک به خاطر تجاوز به سیزده دختر به صورت موقتی به اروپا فرستاده شد.

امیر کریمی به خاطر تجاوز به یک دختر اراکی در دانشگاه تبریز و نداشتن چاره ای جز ازدواج با وی به قندیل فرار کرد و در اروپا مشغول عیش و نوش شد.

شمال بشیری یک دیگر از سرکرده های پژاک نیز در آخرین مورد افشا شده به دختری به نام شنه تجاور کرد که در بین اعضای پژاک سر و صدای زیادی به پا کرد.

دختران عضو پژاک مورد تجاوز قرار می گیرند تا به خاطر جامعه سنتی کرد دیگر راه بازگشت نداشته باشند.

می توان دفاع پژاک از حقوق زن را در این رفتار اعضایش دید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *