۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرزاد کمانگر؛ تروریستی در لباس معلم

  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • ۸۸۷ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : با توجه به این که معلم بود و دانش آموزان نیز حرف او را می پذیرفتند به تلاش برای تخریب ذهنیت دانش آموزان پرداخت . لازم به توضیح است براساس مصاحبه روزنامه برلینسکه دانمارک با منوچهر تحصیلی زنوزی مدیر قبلی شبکه روژ تی وی ( متعلق به پ ک ک و پژاک ) ۳۰۰۰ کودک در میان فرقه های مذکور موجود دارند که برای جنگ به میدان می فرستند …

فرزاد کمانگر به گفته دوستان و نزدیکانش فردی خیلی تندرو و احساساتی بود در سال ۱۳۸۵ هنگامی که به دستور فرقه پژاک قصد داشت یک بمب را با هدف انفجار جابجا کند، قبل از انتقال آن به داخل شهر همراه با بمب مذکور دستگیر شد . او مانند عبدالمالک ریگی شوکه شده بود و باور نمی کرد که سربازان گمنام امام زمان (عج ) در همه جا حضور دارند و از چند و چون داخل فرقه های تروریستی مطلع هستند . بله، یک بار دیگر شکست از آن فرقه پژاک بود . فرزاد کمانگر به مقامات قضایی تحویل داده شد و پس از طی نمودن روال قانونی مانند هر مجرم تروریست دیگر به دار آویخته شد . فرقه تروریستی پژاک با بوق کرنا فریاد می زد که فرزاد معلمی بیش نیست و بی گناه است . اگر چنین است چرا هزاران معلم در این سرزمین اعدام نمی شوند ؟

معلمی که همراه با بمب دستگیر شد

اما راستی چه کسی برنده این اعدام بود.در وهله اول، بی شک عدالت . اما از طرف دیگر، پژاک پس از اعدام فرزاد صراحتا اعلام کرد که وی عضو آن بوده است و با این کار بر ادعاهای قبلی اش خط بطلان کشید . چون دستگیری و اعدام فرزاد کمانگر خیلی پرسروصدا بود و این فرقه را از نظر تبلیغاتی تغذیه کرد، لذا در این میان خانواده کمانگر نیز بهره بردند .

مهرداد کمانگر برادر فرزاد از این فضا بلافاصله استفاده کرده و تقاضای پناهندگی کرد که با موافقت فرانسه مواجه شد و اکنون با خانواده اش در شانزه لیزه پاریس به لطف وجود ناوجود فرزاد قدم می زنند . شیرزاد کمانگر برادر دیگر فرزاد بلافاصله به عضویت فرقه پژاک در آمد و علی رغم سن و تجربه کم، چون به خانواده ” شهید ” تعلق دارد به عضویت شورای رهبری منصوب شد و این نیز بر ادعای برابری و عدم تبعیض در پژاک خط بطلان کشید .

یک نتیجه گیری اخلاقی برای خانواده های پرجمعیت : اگر خانواده معلمی قصد دارد به راحتی پناهنده شود و عضوی دیگر نیز به شورای رهبری انتخاب شود می تواند عضو معلم خانواده را تشویق کند تا تروریست شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین