۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • یاوه گویی های یکی از اعضای شورای مرکزی پژاک

یاوه گویی های یکی از اعضای شورای مرکزی پژاک

  • ۱۵ آبان ۱۳۹۲
  • ۳۸۱ بازدید
  • ۰

عضوشورای مرکزی پژاک خط و مشی مسلحانه و تروریستی را به عنوان دفاع مشروع خوانده و به دولت ایران سفارش نموده است که اگر ایران در این مواضع خود تجدیدنظر نکند, زیانی بزرگ خواهد دید.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی: سران گروهک تروریستی پژاک مدتی است پس از اعدام دو تن از اعضای تروریستی خود چنان با زبان تهدید آمیز سخن می گویند، که هر کسی شناختی نسبت به این گروهک نداشته باشد ، فکر می کند این گروهک تروریستی قدرت اول منطقه بوده و توان بزرگترین حملات نظامی را داراست ، در حالی که تعدادی اندکی نوجوان و دختر فریب خورده و تعدادی جوان معتاد به زندگی حیوانی در قندیل مشغولند و با باج گیری و اخاذی گذران زندگی می کنند.
یکی از اعضای شورای رهبری پژاک بنام “اویندار ریناس” همانند سایر سران فرقه مصاحبه ی را با رسانه غیررسمی پ ک ک ” فرات نیوز” انجام داده و به یاوه گویی پرداخته است.
“اویندار ریناس” عضو شورای رهبری گروه تروریستی پژاک در این مصاحبه اذعان داشت : علی‌رغم آن همه تحریک‌ها, کردها با ملت‌های ایران به جنگ و درگیری نپرداختند. بدون شک به دنبال بهار عربی, ‌کردها هم با توسل به اراده آزاد خود راه سومین را درپیش گرفته است.

این عضو گروه تروریستی پژاک به طور ضمنی وابستگی این گروه تروریستی به دول بیگانه گفته است ” همان طور که می‌دانیم دو سال پیش پس از جنگ قندیل, به تحولات روی‌داده در منطقه خاورمیانه توجه شد و با ایران آتش‌بس اعلام کردیم. ما در این مرحله بسیار محتاطانه و حساس عمل کردیم. برای اینکه روند چاره‌یابی و آتش‌بس قربانی تحولات منطقه‌ای نشود و میان مردم کُرد و جمهوری اسلامی ایران درگیری‌هایی فیزیکی به میان نیاید, ما بسیار با حساسیت عمل کردیم.”

وی در سخنان خود از راهکار سوم مبارزاتی در خاورمیانه سخن می‌گوید که کردها آن را انتخاب نموده‌اند . “ریناس” می‌گوید ” کردها مدام مواضعی مبدأی داشته‌اند. علی‌رغم آن همه تحریک‌ها, کردها با ملت‌های ایران به جنگ و درگیری نپرداختند. بدون شک به دنبال بهار عربی, کردها هم با توسل به اراده آزاد خود راه سومین را در پیش گرفته است.”

این پژاک در پایان از ادامه خط و مشی مسلحانه و تروریستی از آن به عنوان دفاع مشروع نام می‌برد سخن به میان آورده و به دولت ایران سفارش نموده است که اگر ایران در این مواضع خود تجدیدنظر نکند, زیانی بزرگ خواهد دید, زیرا قربانی سیاست‌های نادرست خود خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین