۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

شیارشوگر؛ اهالی پنجوین عراق تشنه خون وی هستند

  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
  • ۳۵۹ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :احمد ( با نام سازمانی شیارشوگر) از اهالی روستای زری از توابع منطقه خوی قطور می باشد. وی متولد سال ۱۳۵۶ و در یک خانواده فقیر  و بی بضاعت متولد شده است.در کودکی به کار قالی بافی مشغول بوده و بعضا هم چوپانی می کرده است. تا اینکه در سال ۱۹۹۹ میلادی مصادف با دستگیری عبداله اوجالان به عضویت گروه تروریستی پ.ک.ک درمی آید.شیار شوگر به مانند صدها عضو پ.ک.ک و پژاک تاوان فقر و فلاکت خانواده را پس داده و قربانی تروریسم پ.ک.ک و پژاک می شود.

شیار بعد از طی دوره های ایدئولوژیک و مغزشویی بازهم نتواسنت مطلوب تروریست ها واقع شود.به همین خاطر او را راهی مناطق درگیر کردند تا بدون دردسر حذف شود.اما او جان سالم به در برد و کشته نشد.شوگر بارها و بارها به دلیل برهم زدن نظم گروهک مورد بی محلی سایر کادرها قرار می گرفت.

این بار پژاک او را به مرزهای ماکو می فرستد و مسئول تیم می شود.رفتارهای غیراخلاقی شیارشوگر با زنان و دختران منطقه او را تا مرز قتل برد تا اینکه از مقر فرماندهی دستور رسید به قندیل بازگردد.

این بار وی را عازم منطقه شاهو می کنند و در آنجا نیز فساد اخلاقی او با سایر کادرهای زن و دختر سرزبان ها می افتاد.

شیار شوگر نمایه تمام عیار اعضای پژاک می باشد.بی سواد ، متجاوز و جانی…

اخاذی های شیارشوگر در شمال عراق و منطقه پنجوین نیز مردم این منطقه را به ستوه اورده است و هرآن باید منتظر خبر قتل او توسط اهالی شمال عراق بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین