۳۱ فروردین ۱۴۰۳

شعار آزادی جنسی آدمکش های پژاک و ساخت کلیپ های ساختگی

  • ۶ آذر ۱۴۰۰
  • ۲۶۰۴ بازدید
  • ۳

شعار آزادی جنسی آدمکش های پژاک و ساخت کلیپ های ساختگی از رزم دختران، جذب دخترانی که بواسطه ازدواج اجباری از خانواده فراری هستن،تنها پوششی جنسی هست بر جنایتهای سرکردگان این فرقه، یکی از راستینگی های افشا شده گروهک پ.ک.ک و پژاک فساد رفتاری و رسانش های ناروا آنان می باشد ، سران این فرقه با برگزیدن دختران زیر ۱۸ سال به نام پاسداران خود به فساد و هرگونه رفتار جانوری دست می زند؛ سرکرده های این گروهک به دور از کوهستانها که پایگاه کارهای تروریستی می باشد با دختران زیبارو به خوشگذرانی و فساد سرگرم هستند، در هنگامی که سایر هموندان در سرما وگرمای سال به دور از امکانات رفاهی و بهداشتی در بدترین شرایط زندگی با قوانین منسوخ کمونیستی اجیر خواسته های سرکرده های جانی خود شده اند.

شوربختانه شعار آزادی جنسی در پ.ک.ک و پژاک جوانان و نوجوانان بسیاری را فریب داده است، آنان با آگهی ها و رسانه های گروه از هیجانات و شور جوانی آنها سوء استفاده کرده و با نیرنگ جذب گروهک می کنند، ولی پس از ورود معلوم می شود موضوع چیز دیگری است، دختران خوش اندام و زیبارو در خدمت سرکرده ها ی فرقه قرار گرفته و مابقی اسلحه به دست قتل و کشتار را آمدهد؟
می بینند، تعداد بیشتری از این هموندان فریب خورده از بردگی جنسی به تنگ می آیند ولی نمی توانند خود را از دست آنان رها کنند و در صورت هر گونه گلایه مرگ را پیش روی خود می بینند.

گروهگ تروریستی با سخنان دهن پرکن دختران ساده کُرد به ویژه در روستاها را برای یک زندگی رویایی فریب می دهد. بسیاری از دختران مورد تجاوز جنسی قرار می گیرند ،اما با توجه به حساسیت موضوع، آنان از آشکار کردن آن یا می ترسند و یا خجالت می کشند و تعدادی نیز خودکشی را بهترین راه حل می دانند . در زیر اسامی تعدادی از دختران هموند پژاک که به خاطر تجاوز جنسی خودکشی کرده اند را می آورم .

دوله نودیده با نام کد زیلان،
شیرین آمود با نام کد آیتن،
رحیمه یاشار با نام کد ریحان،
سحرفیلیز با نام کد سوزدار،
هدیه زنگین با نام کد بریوان،
سونگول سالمان با نام کد روزرین،
فاتما بایسال با نام کد ژیندا،
امینه عثمان با نام کد آهین و …

اما باتوجه به رده سنی هموندان و پایبند نبودن به دستورهای اسلامی رسانش ناروا در کوهستانها بین پسران و دختران بدون هیچ مزاحمتی صورت می گیرد که نتیجه این کارهای ناپسند سرانجامش انواع بیماریهای سرایت کننده و خطرناک می باشد. سران کُردستیز پ.ک.ک و پژاک برای هموندان خود تاریخ مصرف دارند یعنی هموندانش را تا زمانی که قابل استفاده هستند قبول دارد و هموندان از کار افتاده ( کسانی که دچار بیماریهای درمان ناپذیر و یا قطع عضو شده اند ) یا از گروه رانده می شوند و یا باید در اردوگاهها به انتظار مرگ بنشینند، نکته قابل توجه اینکه در محل استقرار این گروهک هیچ گونه امکانات درمانی وجود ندارد که بیمار خود را درمان نماید، نبود دکتر و درمانگاه در کوهها بانی شده است که سران این فرقه با گفتن این که یک گریلا هرگز بیمار نمی شود از زیر بار این مورد فرار کنند.

اکنون خودتان داوری کنید آیا چنین گروهکی که سران آن به خوشگذرانی سرگرم هستند و هموندان آن در لجن زار فساد آنان فرو رفته می تواند کردستان را از مشکلات رهایی دهد؟

قبلی «
بعدی »

۳ دیدگاه ها

  1. عرضم به حضور انورتان،که بنده تورک هستم و مطالعه دقیقی در مورد کوردهای پ.ک.ک و غیره ندارم اما با چند تا عکس که دست دختری در دست یکی از سران پ.ک.ک را نشان میدهد نمیتوان به گروهی را متهم به فساد و فحشا کرد!! گذشته از اینکه در تمام۱۷۲کشور جهان و هزاران فرقه و حزب وسازمانی که در این کشورها فعالیت میکنند میتوان تصور کرد که بزرگان و سر کرده های تمام آنها دست به چنین اعمالی بزنند،چون بالاخره انسان مزه پول و قدرت را که بچشد همین میشود،لطفا بین میلیون ها مورد یکی دوتا مثل گاندی و بودای معبد نیلوفر رو مثال نزنید که اتفاقا آنها از همه بدتر دچار پدوفیلیا هم بودند!!

  2. من بچه کرمانشاه هستم وکورد کرمانشاه وشیعه مذهب مثل بچه های کرمانشاه منطقه سنندج وکردستان زنان کونی وجنده ای داره کثیف هستند وجنده ونطفه نجس هم داخل رحم زنان جنده کردستان می ریزند ومیشوند گروهک کثافت پژاک،استان کرمانشاه هیچ وقت با سنندج کثیف ولجن برادرنخواهدشدما فقط عاشق زنان کردستانیم وتا بتوانیم کون زنانشتن رامی کنیم وپاره می کنیم مردهم ندارن چون مرداشانم کونی هستند

    • تو مرد نیستی .تو باید چادر سرت کنی .تو باید کون بدی مردک خوشت میاد یکی در باره ناموست خودت این حرفها را بزنه اشغال کثافت.همون مردم کرمانشاه باید تو را از دم نفری صد بار کونت بزارن تا یاد بگیری تا پشت سر زنان کورد اینجوری حرف نزنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین