۳۱ فروردین ۱۴۰۳

ریبوار آبدانان یکی از منفورترین چهره ها در پژاک -کودار

  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
  • ۲۷۶ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : در حوزه سیاسی و بخصوص در اقلیم کردستان اشخاص و طیف های بیشتری از جمله افرادی که عضو بعضی از گروها باشد در موضوعات مربوط به کردستان اظهار نظر می کنند و بخصوص افرادی که خارج از کردستان هستند و هر کس به نحوی از اوضاع کردستان بهره برداری می کنند و طوری شده که اگر انها به مسائل سیاسی و برهم زدن کردستان نپردازند نمی توانند در خارج به زندگی شان ادامه بدهند. در واقع در کردستان ما با تابلوی وخیمی روبرو هستیم. عده ای بر ریختن خون جوانان و نوجونان کرد زندگی می کنند. افراد خارج نشین در رسانه ها ظاهر می شوند و به تحریک جوانان روی می اورند و به همین علت جامعه کردستان نیز بیشترین ضررها را متحمل می شوند و احزاب کردی نیز هر کدام به نحوی بر طبل جنگ می کوبند. و هر گروه سعی می کند بیشترین بهره را در کشتن جوانان و نوجوانان کرد داشته باشد. اگر دقت کنیم کسانی که کشته می شوند زیر بیست سال هستند و هنوز از سیاست اگاهی ندارند بلکه قربانی سیاست افراد یا احزاب می شوند که هر روز اوضاع کردستان را آشفته تر می کنند.

ریبوار ابدانان عضو مجلس پژاک-کودار مدتی است که بعنوان یک نظریه پرداز و تحلیل گر در رسانه های کودار ظاهر می شود و بیشتردر حوزه شعار زن زندگی و ازادی به چرندیاتش ادامه می دهد. اما اگر کسی که وی را از نزدیک می شناسد خواهد گفت کدام احمق به حرف هایش گوش و یا عمل خواهد کرد؟چرا؟

ریبوار ابدانان در طول مدتی که به پ ک ک و پژاک جذب شده بیشتر در بخش مطبوعات و در مناطق قندیل، اسوس و در این اواخر هم در منطقه پنجوین است و برای یک دفعه هم پا به خاک ایران نگذاشته و تنها در ان طرف مرز مانند سخنگوی پ ک ک همانند مصطفی قره سو نظریه پرداز شده و همیشه با الگوهایی که خودشان نیز به ان ایمان ندارند سعی می کنند عده ای را تحریک کنند. کسی که از ازادی زنان دم می زند خودش برده کسی  است. چه طور می شود که دم از ازادی بزند شما که به حدی در افکار اوجالان غرق شده اید که نمی توانید حقیقت ها را بدرستی ببینید.

زنان در پژاک از ریبوار ابدانان فاصله می گیرند

وقتی که ریبوار ابدانان با ان سبیل های درشتش که غذا می خورد کسی نمی خواهد کنارش غذا بخورد و دختران از او فرار می کنند و در واقع عده ای می دانند که اینها از خود چیزی برای گفتن ندارند بلکه گفته های اوجالان را کپی برداری می کنند. اینها اگر یک روز از پ ک ک جدا باشند بدرد هیچی نمی خورند زیرا این گونه افراد تهی هستند و سعی می کنند که در رسانه واقعیت ها را طوری توضیح بدهند که صاحب قدرت هستند. سیاست در کل چیزی برای ادامه بقا اینها تبدیل شده است و کسی که خود در جنگ شرکت نکرده چگونه بچه های مردم را به کشتن می دهد. انها ادعا می کنند که ازادی بدون بدل بدست نمی اید سوال این است شما چه بدلی داداید بخیر از نشستن در کوههای قندیل؟ شمایی که از هر راهی استفاده می کنید تا اینکه جند جوان و نوجوان را ملحق کنید تا اینکه انها را به کشتن بدهید. زیرا سیاست بر ریختن خون جوانانی صورت می گیرد که از حقیقتها اگاه نیستند. امروزه در رسانه ها و فضای مجازی افرادی که تحت نام سیاستمدار کرد حرف می زنند زیاد شده اند؛ زیرا خوراک انها به این شیوه تامین می شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین