۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • یادداشت روز
  • >
  • حمایت رسمی سایتها و نشریات گروهکهای تجزیه طلب و تروریست کُرد ایرانی از القاعده

حمایت رسمی سایتها و نشریات گروهکهای تجزیه طلب و تروریست کُرد ایرانی از القاعده

  • ۱۶ مهر ۱۳۹۲
  • ۳۳۶ بازدید
  • ۰

در چند روز گذشته تعدادی از سایتها و همچنین رسانه های به اصطلاح سیاسی، خبری- تحلیلی وابسته به گروهکها و احزاب تروریست کُردنما،همت مضاعفی در بازتاب اخبار و احوال زندانیان متهم به عضویت در القاعده در زندان های کشور داشته اند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :وب سایت هایی چون،بروسکه،آسوی روژهه لات،پیام،حزب آزادی کردستان،خبات،ان.اس.اس روژ،کردانه،کردپا و…در هفته های گذشته به نام حقوق بشر و دمکراسی خواهان آزادی و عدم مجازات زندانیان سلفی و القاعده ای شده اند که در ارتباط با فعالیت های تروریستی دستگیر و محکوم به حبس و سایر مجازاتها گردیده اند.

حمایت این دسته جات،احزاب و گروهکهای تروریست کرد ایرانی، از اعضای تروریست القاعده در حالی صورت می گیرد،که جهان و منطقه در یک سال گذشته،از سوی شبکه تروریستی القاعده مورد هدف قرار داشته اند.

در آخرین مورد بسیاری از کردهای سوریه از سوی شاخه سوری القاعده (جبهه النصری) قتل عام شده یا از خانه و کاشانه خود آواره گردیده اند. کُردهای مظلوم سوریه مبارزه بی امانی را با این تروریست ها در سه ماه گذشته پیگیری کرده اند.

این وب سایت ها،پایگاه های خبری و رسانه های گروهکهای تروریست و تجزیه طلب کردی کومله،دمکرات،خبات،حزب آزادی کردستان و… در روزهای گذشته با انتشار اخباری نظیر “زندانیان اهل سنت رجایی شهر در خطر اعدام می باشند” و… به گونه ای وانمود کرده اند که گویا این افراد به دلیل اعتقاد به مذهب تسنن زندانی شده اند!!

اما در حقیقت کسانی که سایت های منتسب به تروریست ها از آنها به عنوان فعالان اهل سنت نام می برند در واقع زندانیان القاعده ای هستند که به دلیل فعالیت های تروریستی زندانی شده اند.

حمایت احزاب سیاسی تروریست و تجزیه طلب کُردنما از جریان القاعده در کردستان در حالی صورت می گیرد که القاعده در سوریه مسئولیت کشتار و جنایت علیه بسیاری از کردها را بر عهده داشته و دارد.

این اولین بار نیست که دسته جات مدعی حاکمیت در کردستان و دفاع از حقوق کردها!،به حمایت از دشمنان کردستان و ایران می پردازند.

در جریان وقایع انفال و حلبچه نیز تروریست ها و تجزیه طلبان گروهکهای فساد و مزدور کومله و دمکرات،به دلیل وابستگی به صدام و داشتن پایگاه و اردوگاه در خاک عراق،علنا به حمایت از صدام حسین پرداخته و هیچ گامی در دفاع از حقوق مردم مظلوم کرد در حلبچه و سایر مناطق برنداشتند.

یکی از علل بی اعتباری جریان های سیاسی مدعی کردستان در کشورمان نیز همین موضوع بوده است.

در حالی که اکثریت کردهای ایران شیعه مذهب اند،حمایت این جریان ها از جریان القاعده که خون شیعیان را هلال می دانند، نفرت و واکنش کردها را بر می انگیزد.

از سوی دیگر کردهای سنی مذهب که نسبت به کردهای شیعه درصد کمتری دارند،دارای فرهنگی انسانی و آشتی جویانه بوده و با جریان های سلفی و رادیکال مورد حمایت این احزاب، بیگانه اند.

به هر حال احزاب تروریست و تجزیه طلب کردنمای ایران هر از چندی عیار خود را نمایان می کنند و با حرکت در مسیری بر علیه فرهنگ گوهره کُردی- ایرانی نشان می دهند که در عرصه سیاست تنها ابزار و عامل قدرت های پشت پرده هستند

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *