۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • گزارشگر
  • >
  • تصفیه درون سازمانی دیگر در گروه تروریستی پ.ک.ک

تصفیه درون سازمانی دیگر در گروه تروریستی پ.ک.ک

  • ۴ فروردین ۱۴۰۲
  • ۲۱۲ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، نیروهای امنیتی اداره خودمختار وابسته به گروه تروریستی پ.ک.ک از “مرگ” یکی از اعضای خود در زندان غوران در شمال سوریه به دلیل “بیماری” خبر دادند، اما منبعی از خانواده متوفی تایید کرد که وی برای سرپوش گذاشتن بر یک جنایت “تصفیه” شده است.

بر اساس اطلاعات رسیده فردی به نام (جوار لقمان قاسم) یک سال و نیم پیش به اتهام «قاچاقی داعش از زندان» در زندان غوران حسکه بازداشت شده بود و دیروز مرگ وی به دلیل بیماری اعلام شد.

یک منبع از خانواده متوفی که نخواست نامش فاش شود، گفت: گشتی از نیروهای پ.ک.ک دیروز به خانه پدربزرگ (دیجوار لقمان قاسم) آمدند و از مرگ وی به دلیل وقوع حادثه خبر دادند. “بیماری” که او ۳ ماه پیش از آن رنج می برد، و از عموهایش خواست تا جسد را جمع کنند.

وی با اشاره به اینکه عموهای متوفی از تحویل گرفتن جسد خودداری کردند و از نیروهای پ.ک.ک خواستند تا آن را به عموهای نزدیک خود تحویل دهند که در واقع همان اتفاق افتاد زیرا روز گذشته جسد را تحویل گرفتند و دفن کردند.

این منبع تصریح کرد که (دیجوار لقمان قاسم) بیش از یک سال و نیم در زندان غوران که پیش از این مسئولیت آن را برعهده داشت، بازداشت و به اتهام «قاچاق عناصر داعش از زندان» بازداشت شد.

این منبع اشاره کرد که عامل قاچاق داعش از کادر ترکی پ.ک.ک بوده که پس از عملیات موفق به فرار شده و دیجوار متهم به این پرونده و زندانی شده است.

وی خاطرنشان کرد که دیجوار پیش از این مسئولیت یک پاسگاه مرزی را بر عهده داشت و به درخواست PYD علاوه بر انجام “وظایف ویژه” در مرز، افراد را به ترکیه قاچاق می کرد که برای مدت کوتاهی توسط ترکیه دستگیر شد.

این منبع گفت که بستگان (دیجوار لقمان قاسم) بلافاصله جسد را دفن کردند، زیرا اکثریت قریب به اتفاق آنها به پ.ک.ک وفادار هستند و پدرش یک “مرد فقیر به تمام معنا” است و تاکید کرد که ملاقات با آنها ممنوع است.​​از زمان دستگیری یک سال و نیم پیش هیچ کس نتوانسته او را ببیند.احتمالاً برای سرپوش گذاشتن بر کادر ترک در پ.ک.ک منحل شده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین