۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • علی عونی: پ.ک.ک و بافل طالبانی باید رسما پاسخ دهند که هلیکوپترهایشان در مرز چه می کنند؟

علی عونی: پ.ک.ک و بافل طالبانی باید رسما پاسخ دهند که هلیکوپترهایشان در مرز چه می کنند؟

  • ۲ فروردین ۱۴۰۲
  • ۱۹۷ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : یکی از اعضای کمیته مرکزی حزب دمکرات کردستان درباره راز سناریوهایی که اتحادیه میهنی کردستان و پ‌ک‌ک علیه اقلیم کردستان ایجاد کرده‌اند، می‌گوید: موضوع دو هلیکوپتر یکی از چالش‌هاست.
«بالگردها و چیزهای دیگر از آسمان اقلیم کردستان عبور می کنند، وظیفه دولت عراق است که آسمان را کنترل کند، این هلیکوپترها از کجا آمده اند و چگونه آمده اند؟ نیروهای سوریه دموکراتیک به هیچ وجه مسئولیت این موضوع را به عهده نمی گیرند، این موضوع کاملا به پ.ک.ک مربوط می شود اما بر نام حزب تاکید شده و بر HSD یعنی HSD تاکید شده است، گفتند دو تا هلیکوپتر و دو نفر کشته شدند اما یک هلیکوپتر سقوط کرده و هفت جسد دیدیم یعنی خود پ.ک.ک هم نمی داند چند نفر در هلیکوپتر بودند و هر بار صحبت می کنند. توضیح پ.ک.ک مبنی بر اینکه در منطقه چامانکه بوده اند توجیهی ندارد آیا شما به دنبال داعش هستید؟ “دروغ می گویند. داعش آنجا نیست. اگر داعش نباشد، پ.ک.ک آنجاست. آنها به دنبال تروریست هستند. بله، پ.ک.ک در کوه است و داعش آنجا نیست.”

اتحادیه میهنی کردستان باید توضیحی بدهد، بعد پ‌ک‌ک چیز دیگری می‌گوید، ببینیم اتحادیه میهنی این هلیکوپترها را فروخته یا امانت داده است. چگونه ساخته شده اند و از کجا آمده اند؟ اتحادیه میهنی کردستان باید پاسخ دهد این گروه ها تصمیم گرفته اند که به کردستان خدمت نکنند و کردستان را ویران کنند، اتحادیه میهنی کردستان فکر می کند که (تسلیم مصطفی سلیمی، ترور حوکر جاف، کشته شدن مراد کنی کردایی، ۲۵ مهر، آنها در شرایط بسیار خوبی هستند. اوضاع بد است، اما این نشان دهنده اشتباهاتی است که در کردستان انجام داده اند، آنها هر روز یک گروه می شوند، خواهیم دید که نتیجه انتخابات بعدی چگونه خواهد بود، برای عدم برگزاری انتخابات بهانه می گیرند و هر بار بهانه می گیرند.

اتحادیه میهنی کردستان باید بر ۵ کرسی آخر ایزدی ها پافشاری می کرد. ما خواهان تعیین پنج کرسی آخر برای ایزدی ها هستیم زیرا از زمان قیام انتخابات برگزار می کنیم. به آنها حق رای در کردستان بدهید، پس اکنون اتحادیه میهنی کردستان باید بر پایان ایزدی ها پافشاری می کرد، آنها فقط آمده اند تا برای جوامع بهانه بیاورند.

اتحادیه میهنی کردستان شکست خورده و می ترسد، به ویژه جنبش لاهور جنگی و نوای نو، آنها امسال ۱۱۰ بار به بغداد رفته اند و هرگز با قیس خزعلی یا یلدانی اتحادیه میهنی که زمانی پنجاه و پنجاه بود ملاقات نکرده اند. با پ.ک.ک، اکنون ۱۲ درصد است و شریک علی باپیر و مشاوران شده است، درست است.

وی افزود: اتحادیه میهنی کردستان مشکلاتی دارد و بهانه های اتحادیه میهنی برای تحریم دولت اشتباه پشت اشتباه نشان می دهد. مردم سلیمانی درک می کنند که پ.ک.ک دیگر آن حزبی نیست که اشتباهات و کاستی های خود را به اتحادیه میهنی میهن می داند و توهین به پ.ک.ک رای جمع نمی کند. برای هرکس.”

پ‌ک‌ک می‌خواهد ترکیه را به منطقه کردستان جذب کند، وگرنه چرا پ‌ک‌ک باید سال‌هاست با هلیکوپتر در منطقه سفر کند؟ این است که به ترکیه بگوییم بله ما سلاح های سنگین و بالگرد داریم، فرض کنیم توپخانه دوربرد داریم و بیاییم اقلیم کردستان را اشغال کنیم تا به مردم بگویند پ.ک.ک ترکیه را آورده است. بافل طالبانی و قباد طالبانی هر دو مسئول هستند و مسئولیت آن را بر عهده دارند، اما مطمئن هستند که پس از هر توضیحی که از سوی آنها ارائه می‌شود، رابطه پ‌ک‌ک و اتحادیه میهنی به هم می‌خورد، زیرا اسرار دارند، به این راحتی‌ها نیست.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین