۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تجارت مرگ پ.ک.ک با رویای دختران و پسران کُرد

  • ۱۶ تیر ۱۴۰۱
  • ۳۱۵ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : ده ها هزار نفر به انگیزه ملی خود و به دنبال رویایی که هر کرد در سر دارد که رویای یک دولت غیرممکن است، به صفوف مبارزان گروه تروریستی پ.ک.ک پیوستند،رویایی که پ.ک.ک با آن تجارت کرد و از طریق آن هزاران مرد و زن جوان را به خود جذب کرد، سپس به تنهایی علیه این رویا مخالفت کرد و شعار آن را رد کرد.

این مبارزان که هزاران نفر از آنها را در کوهستانها، چه در نبرد با ارتش ترکیه، چه در نبرد با گروه های دیگر کرد، و چه در اثر انحلال داخلی، کشته شدند، بدون شک افرادی بودند که دنبال رویاهای انقلابی رفتند.

این مهمانی بر تصاویر عاشقانه «انقلاب» متمرکز بود، با مبارزان در حال رقص، نوازش، لبخند، نوازش و مراقبت از حیوانات وحشی. عناصر پ.ک.ک برادران و خواهران ما هستند که جذب شعار مرگبار پ.ک.ک یعنی دولت مستقل کردی شده اند و بدون شک آنها انسان هایی هستند با احساسات لطیف علیرغم به دست گرفتن سلاح و نبردهای سخت.اما هرکسی که در مهمانی تارهای بازی را در دست بگیرد، از این صحنه های زیبا برای جذب بیشتر و جلا دادن چهره متزلزل خود در بخشی از جامعه کردی و بین المللی استفاده می کند.

تصاویر خشن که در دوران سیاه در کردستان سوریه از ژوئیه ۲۰۱۲ دنبال شد، محدود به اقلیتی از کسانی بود که در وهله اول با این گروه فاشیست مخالف بودند. این تصاویر نتوانست افکار عمومی کردهای تحت فشار را شکل دهد، به ویژه در عراق، ایران و ترکیه، جایی که پ.ک.ک هژمونی خود را بر زندگی سیاسی گسترش داد و تخیل جوانانی را که رویای آزادی را در سر می پرورانند، از طریق ماشین تبلیغاتی و امپراتوری رسانه ای تأثیرگذار خود که بر روی آن تمرکز دارد، شعله ور ساخت. تبلیغات حزبی و ترویج ایدئولوژی فاسد و متنوع پ.ک.ک و رهبر آن.

مخالفان پ.ک.ک در سراسر جهان به جهت اینکه تریبون های کمی دارند نمی توانند افکار عمومی را در برابر رفتار وحشیانه این گروه تروریستی تحت تاثیر قرار دهند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین