۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • گزارشگر
  • >
  • بازهم دروغ پردازی پ.ک.ک درخصوص کشته شدن یکی از کادرها

بازهم دروغ پردازی پ.ک.ک درخصوص کشته شدن یکی از کادرها

  • ۴ خرداد ۱۴۰۱
  • ۳۹۷ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، گروه تروریستی پ.ک.ک در اطلاعیه‌ای در تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ در وب سایت خود اعلام کرده که یک گریلا بنام دلبر کانات با کد سازمانی “گُلبهار سیورک” حین انجام وظایف خود در عرصه گاره در نتیجه برف و کولاک کشته شده است.

طبق گزارشهای محلی در منطقه گاره که در نزدیکی شهر آکره وابسته به اربیل می باشد در آن منطقه بارش برف خیلی کم است و گاها در طول سال هم برف نمی آید. زیرا منطقه گاره یکی از گرمترین مناطق محسوب می شود. چگونه می شود که یک کادر تنها در برف کشته شود. حال اینکه طبق اساسنامه پ.ک.ک حرکت کردن یک کادر به تنهایی ممنوع است و خبر مرگ این کادر کاملا مشکوک است.

همچنین از چند نفر جدا شده از گروهک پرسیده شده که منطقه گاره چگونه است و همه شان گفتند که منطقه گاره گرم ترین منطقه در عراق است و برف آن هم خیلی ناچیز و گاها در طول سال برف هم نمی اید. چگونه می شود که یک کادر در این منطقه بر اثر کولاک و برف کشته شود و همه بر این نظر هستند که گروه خودش وی را به بهانه ای کشته است. زیرا در تاریخ پ ک ک دیده نشده که کادری در منطقه گاره در نتیجه برف و کولاک کشته شود. در مناطق قندیل و خنره کادرها بر اثر ریزش بهمن و رعد و برق کشته شده اند اما در منطقه گاره برف نمی اید.

قبلا هم پ ک ک و پژاک در بیشتر بیانیه ها علت کشته شدن کادرها را به عوامل طبیعی ربط می دادند. قبلا هم پژاک سبب کشته شدن کادرهایی مانند آکیف بنام کد سازمانی” عاکف مامو زاگروس (خدر خرینگه) را در قندیل به سیلاب ربط داده بود و طبق تحقیقات محلی در منطقه قلاتوکان در تاریخ یاد شده هیچ بارانی نباریده بود و با اینکه اهالی روستا جنازه را ابتدا دیده بودند انها گفته بودند که دو گلوله یکی به قلب و یکی به سرش اصابت کرده بود.

کشته شدن عضو کوردیناسیون پژاک بنام “زنار سرحد” در سال ۲۰۰۵ در قندیل جای شک و گمان بجا گذاشت که پژاک چگونه سبب کشته شدن یک فرمانده بلند مرتبه خود که گویا انتحار کرده است شد؟

پ.ک.ک و پژاک همیشه علت کشته شدن کادرها را به عوامل طبیعی ربط می دهند و ما شاهد هستیم که با این که سالها از تاریخ کشته شدن کادر گذشته اما بعد از چند سال اعلام می کنند و علت کشته شدن را به بلایای طبیعی ربط می دهند.

این دختر هم بنام گل بهار توسط پ.ک.ک تصفیه درون سازمانی شده و با گذشت چندین ماه تازه اعلام می شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین