۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعضای ایرانی پژاک در جنگ با داعش قتل و عام می شوند

  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
  • ۳۴۰ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : پژاک مجری سیاست های پ ک ک در ایران می باشد، سران و سرکرده های تروریستی پژاک نظیر سیامند معینی در کشورهای اروپایی مشغول به عیاشی و خوشگذارنی می باشند و با سر دادان شعارهای همچون استقلال و آزادی و احقاق حقوق مردم کُرد نوجوانان و جوانان را فریب داده و انان را به کام مرگ می فرستند.

پژاک مدتی قبل اعضای فریب خورده ی خود را در حمایت از پ ک ک به کشور ترکیه اعزام می کرد که متاسفانه همه اعضای ایرانی پژاک توسط ارتش ترکیه قتل و عام می شدند. در کردستان سوریه نیز جوانان ایرانی بسیاری توسط جبهه النصر و داعش به قتل رسیدند ولی متاسفانه پژاک ا آمار کشته ها را کتمان می کند.

پ ک ک در راستای سیاست های خود و کسب اعتبار و جایگاهی مردمی در کردستان مدتی است که به مقابله با گروه تکفیری داعش برخاسته و با این گروه تروریستی اعلام جنگ کرده است. پژاک هم  با توجه به اینکه غلام حلقه به گوش پ ک ک می باشد ، اعضای خود را به سوریه اعزام می نماید تا با داعش جنگ نمایند.

یکی از اعضای جدا شده ی پژاک در این خصوص  به صراحت اذعان داشت: که تمامی جوانان ایرانی به محض ورود به قندیل با سپری کردن دور ه های ابتدایی نظامی به سوریه  اعزام می شوند تا با داعش جنگ نمایند.

پژاک که مدعی نماینده قانونی و مشروع مردم کُرد در ایران می باشد ، پس چرا اعضای خود را در کشورهای سوریه ،ترکیه و عراق به کام مرگ می فرستد؟ آیا این اعضاء در حمایت از کشورهای همسایه جان خود را از دست می دهند؟ سرانجام همه جوانان و نوجوان فریب خورده در پژاک مرگ به فجیع ترین شکل ممکن می باشد.

تاکنون درصد بیشتری از فریب خورده گان پژاک قربانی سیاست های پ ک ک شده و در کشورهای بیگانه جان خود را از دست داده اند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین