۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • گزارشگر
  • >
  • یاوه گویی مقامات اقلیم کردستان : پ.ک.ک و پژاک با سپاه هماهنگ هستند!

یاوه گویی مقامات اقلیم کردستان : پ.ک.ک و پژاک با سپاه هماهنگ هستند!

  • ۱۱ آذر ۱۴۰۱
  • ۳۰۷ بازدید
  • ۰

جانشین وزارت پیشمرگ در پاسخ سؤالی در خصوص حمله‌ نظامی زمینی به اقلیم کردستان گفت؛ اقلیم کردستان در این مورد تنها نظاره‌گر نخواهد بود و آنچه در توان دارد برای دفاع از خاک اقلیم کردستان انجام خواهد داد.

حکومت اقلیم کردستان با کمک گروهکهای تروریست کردی در تلاش هستند تا رقبای خود را حذف کنند.

به گزارش انجمن بی تاوان، جدی ترین رقیب بارزانی ها و گروهکهای تروریست کردی فرقه تروریستی پ.ک.ک و پژاک است و به همین علت، با طرح اتهاماتی تلاش می کنند تا آنها را منتسب به جمهوری اسلامی کنند و به این ترتیب، این فرقه ها را از چشم هوادارانشان بیندازند.

ادعای همکاری پژاک با سپاه پاسداران، بارها از سوی گروهکهای تروریست کردی تکرار شده و این بار جانشین وزارت پیشمرگ حکومت اقلیم کردستان، همان ادعاهای توخالی ضد انقلاب را تکرار کرد و گفت؛ پ‌ک‌ک و زیرمجوعه‌های آن(پژاک) در مرزهای ایران با سپاه پاسداران هماهنگی کامل دارند!

سربست لزگین، جانشین وزارت پیشمرگ اقلیم کردستان روز دوشنبه ٧ آذر ۱۴۰۱، هنگام شرکت در برنامه‌ی خبری “موضوع روز” تلویزیون کردستان٢۴ حکومت اقلیم کردستان، گفت؛ درحالی‌که اقلیم کردستان ۶۰۰ کیلومتر با ایران و ۳۰۰ کیلومتر با ترکیه مرز مشترک دارد،  به دلیل حضور اعضای مسلح پ‌ک‌ک در برخی از مناطق مرزی با ایران و ترکیه نیروهای ما به نقطه‌ی صفر مرزی با این کشورها دست نیافته‌اند.

سربست لزگین، با اشاره به حملات جمهوری اسلامی ایران به محل استقرار گروهکهای تروریست کردی در داخل اقلیم کردستان گفت: مقرهای افراد مسلح “پژاک” که بخشی از “پ‌ک‌ک”هستند، در مرزهای ایران پابرجا هستند، اما حکومت ایران تاکنون به آنها حمله نکرده است. افراد مسلح پژاک و  سپاه پاسداران در این مناطق به‌طور کامل با یکدیگر هماهنگ هستند.!

جانشین وزارت پیشمرگ کردستان گفت؛ متهم کردن اقلیم کردستان از سوی ایران به‌عنوان تهدیدی برای امنیت داخلی این کشور اساس درستی ندارد و در این مورد سیاست اقلیم کردستان شفاف است که می‌خواهد در منطقه عامل صلح و ثبات باشد و خواهان حل مشکلات از طریق گفتگو است.!!

سربرست لزگین با اشاره به حضور پیشمرگان گروهکهای تروریست کردی در خاک اقلیم کردستان، ضمن تکرار ادعای واهی پناهنده بودن تروریستها گفت: این پناهندگان بە همراه خانواده‌هایشان در اقلیم کردستان زندگی می‌کنند!

جانشین وزارت پیشمرگ در پاسخ سؤالی در خصوص حمله‌ نظامی زمینی به اقلیم کردستان نیز گفت؛ اقلیم کردستان در این مورد تنها نظاره‌گر نخواهد بود و آنچه در توان دارد برای دفاع از خاک اقلیم کردستان انجام خواهد داد.

سربست لزگین با اشاره به نقش دولت عراق در حراست از مرزها گفت: دولت در مورد ایجاد امنیت در مناطق مرزی مخصوصاً در منطقه‌ی شنگال موفق نبوده و با موانع منطقه‌ای مواجه بوده است. حمایت‌های حشدالشعبی و پرداخت حقوق به میلشیاهای مداخله‌گر از عوامل ادامه‌ی بی‌ثباتی در این مناطق بوده است.!

اتهام همکاری جمهوری اسلامی با فرقه تروریستی پژاک در حالی از سوی گروهکهای تروریست کردی و مقامات ارشد اقلیم کردستان تکرار می شود که جمهوری اسلامی ایران، پژاک را گروهی تروریستی می داند و ده ها سرباز، نیروی نظامی و شهروندان غیرنظامی کشورمان توسط همین فرقه به شهادت رسیده اند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین