۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • یالچین آکدوغان: جنگ در برابر داعش بُعد دیگری از تروریست بودن پ.ک.ک است

یالچین آکدوغان: جنگ در برابر داعش بُعد دیگری از تروریست بودن پ.ک.ک است

  • ۶ خرداد ۱۳۹۴
  • ۲۸۷ بازدید
  • ۱

جنگیدن در برابر نیروهای دولت اسلامی عراق و شام (داعش) نیز بخشی از “تروریست” بودن نظامیان پ.ک.ک است.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از خبرگزاری آناتولی، یالچین آکدوغان، معاون نخست وزیری ترکیه در پاسخ به سخنان صلاح الدین دمیرتاش رئیس مشترک حزب دموکراتیک خلق ها در خصوص وضعیت برادرش نورالدین دمیرتاش عنوان کرد: جنگیدن در برابر نیروهای دولت اسلامی عراق و شام (داعش) نیز بخشی از “تروریست” بودن نظامیان پ.ک.ک است. آیا آنها زمانی که به قرارگاه های نظامی ترکیه حمله می کنند و سربازان ما را به کام مرگ می فرستند باز از ارزش های انسانی دفاع می کنند؟
وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: پروژه اصلی حزب دموکراتیک خلق ها و اصلی ترین خواسته آنها مقابله کردن با ریاست جمهوری اردوغان است. این یک بازی سیاسی است. پشت پرده حزب دموکراتیک خلق ها اندیشه های کودتاگران قرار دارد که تا کنون نیز هر چه خواسته اند این حزب انجام داده است. حزب دموکراتیک خلق ها برای رسیدن به اهداف خود از هیچ اقدامی خودداری نکرده است و در این راه حتی با دشمنان روند مذاکرات و کردها نیز همکاری کرده اند. علاوه بر این با گروه های تروریستی همچون جبهه آزادی خلق انقلابی نیز در حال همکاری هستند.
آکدوغان در ادامه گفت: حزب دموکراتیک خلق ها به همراه کوه قندیل در حال استثمار کردهای سوریه و ترکیه هستند. از یک طرف در حال استثمار جنازه های کردهای سوریه هستند که در درگیری ها با دولت اسلامی عراق و شام (داعش) کشته شده اند و از طرف دیگر در حال استثمارکردهای ترکیه هستند. کسی که ۱۰ روز پیش کشته شده است را دفن نمی کنند برای تبلیغات و کسب رای از جنازه آنان استفاده تبلیغاتی می کنند.
لازم به ذکر است، صلاح الدین دمیرتاش، رئیس مشترک حزب دموکراتیک خلق ها در سخنانی عنوان کرده بود برادرم در شنگال در مقابل نیروهای داعش از ارزش های انسانی دفاع می کند.

قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه

  1. نیروهای داعش آزادانه در ترکیه با لباسهای مزخرف اعراب جاهلی گشت می زنند.مغازه های فروش لباس داعش باز می کنند، سران داعش در ترکیه مستقر می شوند و…….. ایا کسانی که از انسانیت و شرف دفاع می کنند تروریست هستند یا دولت های خود کامه اسلامی و داعشی کثافت.اردوغان سردسته تروریستها است و حزبش نماد تور و حماقت .اقای آکدوغان دوران امثال شما به سر امده .دنیای جدیدی در راه است که متفکرانی مثل شما ( ؟؟؟!!!!)در آن جایی ندارند. حاکمیت دمکراسی و مبنای دمکراسی را ما ( کردها )به شماها خواهیم آموخت. اگر سن خودتان قد ندهد حتما به فرزندان شما خواهیم آموخت.یک بار در کوبانی شکست خوردید یک بار هم در انتخابات.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *