۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • یادواره شهدای تیپ ویژه صابرین (آزاد سازی مناطق راهبردی جاسوسان در شمال غرب کشور) برگزار شد

یادواره شهدای تیپ ویژه صابرین (آزاد سازی مناطق راهبردی جاسوسان در شمال غرب کشور) برگزار شد

  • ۱۴ شهریور ۱۴۰۱
  • ۲۶۵ بازدید
  • ۰

رئیس اداره عملیات زمینی سپاه گفت : نتیجه زحمات شهدا و جهادگران امنیت، اقتدار جمهوری اسلامی است به گونه‌ای که با قاطعیت می‌توان از ایران اسلامی به عنوان قدرت اول منطقه غرب آسیا نام برد.

به گزارش انجمن بی تاوان؛ یادواره شهدای تیپ ویژه صابرین (آزاد سازی مناطق راهبردی جاسوسان در شمال غرب کشور) در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام شهرک فجر نیروی زمینی سپاه برگزار شد.در این مراسم سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه، سردار محمودی فرمانده تیپ ویژه صابرین و جمعی از فرماندهان، مسئولان، رزمندگان و همرزمان شهدای نیروی زمینی سپاه حضور داشتند.

سردار میریان رئیس اداره عملیات زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در این مراسم با تاکید بر این که شهدا نقش مهمی در حفظ و تقویت امنیت ملی و اعتلای سازمان رزمی و دفاعی از جمله یگان ویژه صابرین داشته اند، اظهار داشت: شهدای صابرین نقش مهمی داشتند
وی افزود: شهدا با خدا معامله کردند و نتیجه معنوی آن را نیز گرفتند و این سند و گواه روشن جایگاه ارزشمند این حماسه سازان و جهادگران است.
سردار میریان با تاکید بر لزوم دارا بودن اخلاص و ایمان به خدا برای مجاهدت در راه خدا عنوان کرد: اگر با خدا مخلصانه معامله کنید و ایمان داشته باشید، با عده کم هم غلبه بر دشمن و ایجاد رعب و هراس و شکست در اردوگاه او حاصل و امکان پذیر است.

رئیس اداره عملیات زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: تا می‌توانید دانش، تخصص و مهارت هایتان را افزایش دهید که این‌ها کلید قدرتمند شدن و غلبه بر دشمن است.
سردار میریان در پایان با تاکید بر اهمیت تجهیز به قدرت ایمان و معنویت گفت: با قرآن انس بگیرید و اراده و ایمان خود را روز به روز قوت ببخشید و از برکات نماز اول وقت مدد بگیرید که این‌ها لازمه یک نیروی مقتدر انقلابی است و اگر چنین نباشد قطعا شما با نیرو‌های موسوم به دلتا فورس آمریکایی تفاوتی نخواهید داشت.

وی افزود: چیزی که شاخص تمایز و برتری ما نسبت به هر نیروی مسلح نظامی است، ایمان، اخلاص و توانمندی‌های معنوی و اعتقادی ما است.
گفتنی است در حماسه عملیات موسوم به ارتفاعات جاسوسان در شمال غرب کشور که در شهریور سال ۹۰ انجام شد، دلاورمردان یگان صابرین نیروی زمینی سپاه در اوج مجاهدت و گمنامی و تحمل سخت‌ترین شرایط اقلیمی و جوی، موفق به رسیدن به آخرین سنگر عاملان ترور و جنایت در منطقه شدند و در ۱۳ شهریور سال ۹۰، سیزده نفر از نیرو‌های این یگان طی درگیری با عناصر پژاک ضمن از بین بردن بقایای این گروهک تروریستی، در راه صیانت از امنیت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین