۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • کودک آزاری و تجاوز جنسی به نوجوانان در مقرهای پ ک ک و پژاک

کودک آزاری و تجاوز جنسی به نوجوانان در مقرهای پ ک ک و پژاک

  • ۷ دی ۱۳۹۸
  • ۵۸۴ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان،روز به روز و با گذشت زمان جنایت ها و خیانت های فرقه ی پژاک و پ ک ک بعنوان ننگی در تاریخ ثبت می گردد. تا به امروز در خصوص فساد و بی بند وباری در فرقه و یا اینکه پژاک در کوه ها و غارهای قندیل فاحشه خانه به پا کرده است مطالب بسیاری با اسناد و مدارک محکم ارائه گردید ه است . اکنون جنایتی را که پژاک تا کنون موفق شده بود آن را مخفی نگه دارد ،توسط یکی از اعضای جدا شده افشاءگردید و ماهیت وحشی و ضد بشری خود را آشکارتر ساخت.

این عضوء جدا شده از فرقه ی پژاک چنین می گوید :روزگاری دوست داشتم به مردم کردستان خدمت نمایم ، و پژاک را از حامیان مردم کردستان می دانست و به همین دلیل عضویت در پژاک را افتخاری بزرگ می دانستم ، ولی به محض ورود به فرقه برخی رفتارها و تحرکات سران فرقه را نشان از اوج تناقضات با ادعای آنان یافتم ، امروز از اینکه زمانی گریلای پژاک بودم احساس شرمندگی دارم، و اتفاقاتی که بر جوانان به ویژه نوجوانان فریب خورده ی پژاک توسط فرمانده هان بی صفت رخ داده خجالت می‌کشم.

البته تجاوز جنسی به دختران توسط سران گروهک امری رایج می باشد ولی این عضو جدا شده از موضوعی پرده بر می دارد که شاید سران رده بالای گروهک هیچ خبری از آن ندارد.

ایشان اذعان می نمایند ، مدتی را که در قندیل بودم فرمانده هان تیم های گریلای به سوء استفاده جنسی از نوجوان می کردند و سایر اعضای تیم را تشویق و یا به اجبار وادار به هم جنس بازی می کرد. وی در ادامه می افزاید فرمانده هان خشونت های جنسی را به نقطه اوج خود رسانده بود که در نتیجه ی این رفتار وحشیانه یک نوجوان ۱۲ ساله اقدام به خودکشی کرد .

این عضوء جدا شده در ادامه چنین می گوید که فرمانده هان خاطی همیشه گریلاهای تیم را تهدید به مرگ می کردند که نبایستی کسی از این موضوعات خبردار شود و در صورت بروز هر گونه خبری از رفتارهای ناشایست و حیوانی موجود در تیم فرد خاطی را به قتل می رسانند.

تجاوزهایی که در مقر تیم های گریلای رخ می داد اقدامات جنسی و هم جنس بازی بود و غالباً این اقدامات با حذف اراده فرد و مجبور کردن به انجام خواسته‌ها صورت می‌گرفت و فرمانده هان فعال در این خشونت ها برای ایجاد ترس میان کسانی را که مورد تعرض قرار گرفته بودن ، با مسئولان ارشد ملاقات های را انجام می دانند تا افراد مورد تعرض شجاعت و جرات بازگویی سوءاستفاده جنسی بر علیه آنان را نداشته باشند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *