۹ فروردین ۱۴۰۳

کشمکش بر سر رهبری مردم مظلوم کُرد

  • ۲ مرداد ۱۳۹۲
  • ۲۸۲ بازدید
  • ۰

دوستداران و تشنه گان قدرت در گنگره ملی کُرد در اربیل دور هم آمده اند ،تا به مشکلات کُردهای مظلوم خاتمه دهند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : تمام سران و رهبران احزاب و گروه های کُردی را می توان به نوعی از جنایت کاران تاریخ کردستان خواند ولی در این میان مسعود بارزانی و عبدالله اوجالان نسبت به دیگران از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند ، بارزانی و اوجالان برای رسیدن به قدرت و رهبری ملت کُرد هزاران کُرد بی گناه را قربانی اهداف دیکاتوری خود کرده اند تا بر مسند رهبری ملت کُرد بنشینند. گروهک تروریستی پ ک ک از بدو تاسیس تمام احزاب و گروههای کُردی را عوامل حکومت ها ،بدوی و ناکارآمد می نامید و تنها خود را نماینده قانونی و مشروع مردم کرد و کردستان می خواند. عبدالله اوجالان جزء اولین کسانی بود که ساز مخالفت خود را با مسعود بارزانی به صدا در آورده و بارزانی و طایفه آن را از بزرگترین خائنان به کردها و کردستان خواند.
رهبر تروریستی پ ک ک و پژاک از همان ابتدای فعالیت های از پیش تعین شده ی خود رسالت دشمنی و مخالفت با بارزانی را اعلام داشت ، ولی امروزه فرقه ی پ ک ک و تمام زیر شاخه های تروریستی آن بدون اعتنا به ایدئولوژی و مواضع اوجالان به دعوت مسعود بارزانی لبیک گفته تا گنکره ملی کُرد را در اربیل برگزار کنند و برای همیشه بر مشکلات مردم کُرد خاتمه دهند!!.
۳۹ حزب و گروه سیاسی بعنوان عضو اصلی در کنگره دعوت شده که هرکدام می‌توانند نماینده یا نمایندگانی را برای شرکت در این کنگره معرفی کنند. در میان این ۳۹ حزب و گروه، ۱۱ تن از آنها از پ‌ک‌ک و زیرشاخه‌های آن هستند.!
از نکات قابل توجه این گنکره می توان به حضور احزاب و اپوزسیون کُردی ایران و پژاک اشاره کرد. احزابی همانند کومله که بدلیل عدم اتحاد و برنامه ی سازمان یافته به چندین حزب منشعب شده است و همیشه برای رسیدن به قدرت در حال نزاع و درگیری می باشد و یا حزب دموکرات که به سه حزب انشعاب یافته و تا کنون هیچ کدام به غیر خود دیگری را قبول ندارد ،قصد دارند با همکاری بارزانی در گنکره ی ملی کُرد معجزه بیاوریند.
مردم بی گناه و مظلوم کُرد در طول تاریخ قربانی زیاده خواهی سران گروه ها و احزاب شده اند ، سران گروه ها برای دست یابی به مسنتد حکومت با حمایت از سوی امریکا و کشورهای اروپایی به جان افتاده و خون هزاران کُرد بی گناه ریخته می شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *