۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • کسب افتخار جهانی توسط فوتبالیست نونهال پیرانشهری

کسب افتخار جهانی توسط فوتبالیست نونهال پیرانشهری

  • ۲۱ آذر ۱۳۹۴
  • ۱۲۰۳ بازدید
  • ۰

پیرانشهر؛ فوتبالیست نونهال شهرستان پیرانشهر با درخشش در مسابقات تورنمنت کن کشور آلمان علاوه بر کسب عنوان بهترین بازیکن این دوره از مسابقات، موفق به دریافت کفش طلای این تورنمت شد.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :، «فرهاد زاوشی» فوتبالیست نونهال پیرانشهری که در قالب تیم فوتبال آکادمی کیا از کشور ایران در این مسابقات که به میزبانی کن آلمان و با حضور تیمهای صاحب نامی از کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی از جمله آلمان، نروژ، بلژیک، ژاپن، ایران و… شرکت کرده بود، توانست در چند بازی استعداد درخشان خود را به نمایش بگذارد و ضمن کسب عنوان بهترین بازیکن این دوره از مسابقات کفش طلای این تورنمت را نیز ازآن خود کند.
این نونهال پیرانشهری علاوه بر حضور در مسابقات تورنمت کن آلمان به همراه تیم فوتبال آکادمی کیا در مسابقات نروژ کاپ ۲۰۱۵ نروژ نیز حضور پیدا کرد و توانست به همراه هم تیمی های خود به مقام نائب قهرمانی دست یابد.
زاوشی، پس از بازگشت از تورنمت نروژ کاپ به دعوت سفارت نروژ در ایران بهمراه تیم آکادمی کیا در محل این سفارت حضور یافتند و ساعاتی را با سفیر علاقمند به فوتبال نروژ سپری کردند.
خانم “نور هایم” سفیر نروژ در دیدار با اعضای تیم فوتبال آکادمی کیا گفت: شاید مسی آینده فوتبال دنیا از تیم آکادمی کیا باشد.
در این دیدار ویدئویی از حضور تیم کیا در نروژ پخش شد و در اکثر دقایق سفیر نروژ با بازیکنان کیا به گفت وگو پرداخت.
خانم “نورهایم” با اشاره به اینکه از علاقمندان به فوتبال است و خودش در سالهای جوانی فوتبال بازی می کرده است خود را علاقمند پرو پا قرص تیمهای رم و لیورپول معرفی کرد و از “مسی” و “فرانچسکو توتی” بعنوان بازیکنان مورد علاقه اش نام برد.
وی با دیدن فیلم بازیکنان کیا در تورنمت نروژ گفت: شاید که مسی آینده فوتبال دنیا از همین تیم آکادمی کیا باشد و آرزو کرد که تیم کیا در سال آینده در تورنمت ۲۰۱۶ نروژ قهرمان جهان شود.
“فرهاد زاوشی” فوتبالیست نونهال پیرانشهری که چندین بار در قالب تیم دانش آموزی استان آذربایجانغربی سابقه حضور در مسابقات نونهالان کشوری را در کارنامه خود دارد.
وی در شهریورماه ۱۳۹۴ با دعوت اعضای کادر فنی تیم فوتبال آکادمی کیا که زیر نظر ” مهدی مهدوی کیا” ملی پوش سابق فعالیت می کند، با عقد قرادادی ۳ ساله به ترکیب این تیم اضافه شده و هم اکنون در اردوی آماده سازی این تیم در تهران حضور دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین