۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کبودوند قهرمان ساختگی پژاک

  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۵
  • ۱۸۷ بازدید
  • ۰

بستری شدن کبودوند در بیمارستان خوراک تبلیغاتی تروریست های پژاک شده است.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی محمد صدیق کبودوند رئیس سازمان حقوق بشر کردستان بود. این سازمان اسمی و متشکل از تعداد کمتر از تعداد انگشتان یک دست در اصل توسط فرقه تروریستی پژاک تاسیس و اداره می شد.
کبودوند پس از احراز وابستگی اش به تروریست ها محاکمه و زندانی شد. وی از سوی پژاک و باصطلاح سازمان های حقوق بشر به نماد مقاومت در زندان و دفاع از حقوق بشر تبدیل شده است.
رسانه های وابسته به تروریست ها بدنبال قهرمان سازی از کبودوند هستند ، و کبودوند سوژه جدید تروریست ها برای تبلیغ گروه شده است.
پژاک در طول مجازات کبودوند در زندان همیشه بدنبال پر رنگ جلوه دادن رفتارهای کبودوند بود.
به عنوان نمونه کبودوند قهرمان ساختگی پژاک در طول دوران مجازات خود در زندان ،به بیرون از زندان نامه می نوشت و خواهان بکارگیری خشونت در سوریه برای احقاق حقوق کردها می شد و دو روز بعد رسانه های گروه با تبلیغاتی گسترده وی را حامی حقوق بشر و مخالف خشونت معرفی می کرد…
کبودوند بنا درخواست پژاک در زندان نیز دست به اعتصاب غذا زد ، حتی همسر کمبودوند خانم حسنی اجیر شده بدست ضد انقلاب با خواست گروه با بی بی سی فارسی تماس و اعلام کرد ،اعتصاب خشک کرده یعنی حتی آب نیز نمی خورد. گروه در این مقطع در خصوص اعتصاب غذایی کبودوند تبلیغات گسترده ای انجام داد ، ولی کبودوند اعتصاب خود را شکست و همه برنامه های پژاک را با شکست مواجه ساخت.
شکستن اعتصاب غذای کبودوند شکستی سخت برای تروریست های پژاک بود و این گروه کردستیز از آن روز به بعد کبودوند را کاملا بایکوت خبری نموده و هیچ گونه سخنی از کبودوند در رسانه ها بر زبان نمی آورد.
اکنون این قهرمان سازی های وارد فاز جدیدی شده ، کبودوند در دومین اعتصاب غذای خود به دلیل ضعف جسمانی در بیمارستان بستری شده است. وضعیت عمومی و جسمانی کبودوند در شرایط نرمال بوده ولی پژاک مثل همیشه با جوسازی بدنبال تشویش اذهان عمومی است.
بستری شدن کبودوند در بیمارستان خوراک تبلیغاتی تروریست های پژاک شده و با جریان سازی و تشکیل کمپین ها بدنبال بر انگیختن احساسات مردم فهیم کُرد هستند، همچنین بستری شدن کبودوند شرایطی را به نفع گروه بوجود آورده تا بر علیه جمهوری اسلامی ایران در جوامع بین الملی جریان سازی نمایند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین