۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کامران آتامان مسئول ربایش کودکان پ.ک.ک کیست؟

  • ۳۰ مهر ۱۴۰۰
  • ۲۳۰ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، بر اساس اسناد اطلاعاتی ، تروریست کاموران آتامان ، با رمز  جوری” ، ۳۵ ساله است. وی در ۲۳ آگوست ۲۰۰۴ از منطقه Beytüşşebap شیرناک ترکیه به سازمان تروریستی پ.ک.ک پیوست. او فعالیت هایی مانند فعالیت های موسوم به روابط عمومی ، به اصطلاح عضویت در دادگاه و به اصطلاح فرماندهی در داخل سازمان که البته مهمترین سمت او ربایش کودکان بود را انجام داد.

بر اساس اطلاعات گردآوری شده ، وی در بسیاری از اقدامات تروریستی در عراق و سوریه و همچنین ترکیه شرکت کرده است. وی در عین حال محافظ نزدیک دوران کالکان ، یکی از سرکردگان این سازمان تروریستی بود.

کاموران آتامان ، که در درگیری در سال ۲۰۱۸ زخمی شد و در سوریه تحت درمان قرار گرفت ، در گروه نارنجی لیست افراد تحت تعقیب تروریست ها قرار دارد. پاداش وعده داده شده برای هر سر ۱ میلیون لیر است.

گذشته کثیف تریلر تریلر!

– معلوم شد که کاموران آتامان در سال ۲۰۱۰ به منطقه کاتو جیرکا در منطقه شیرناک بیطوش شاپ آمد و پس از اینکه در سال ۲۰۱۱ برای عمل جراحی به عراق رفت به منطقه کاتو بازگشت.

شرکت در فعالیتهای به اصطلاح دادگاهی که در منطقه Beytüşşebap-Kato ایجاد شده است.

– فعالیت در زمینه کاتو جیرکا به عنوان نیروهای به اصطلاح نیروهای ویژه و روابط عمومی.

-درخواست اقدام علیه غیرنظامیان ، پلیس ، سربازان ، قضات و دادستانان و ولسوالان هنگام فعالیت در مناطق روستایی

-برای حرکت به سوریه در سال ۲۰۱۳ و انجام فعالیت هایی به عنوان فرمانده گردان در گردان های متحرک در به اصطلاح کانتون جزیره.

– بازگشت به ترکیه در سال ۲۰۱۵ و شرکت در عملیات سد معبر در ۰۶ آگوست ۲۰۱۵ در استان شیرناک استان بیتسوش شاپاپ ، منطقه Hisarkapı.

– بودن در میان اعضای سازمان مسئول حمله/حمله به مرکز منطقه Beytüşşebap در استان شیرناک در ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۵٫

– سازماندهی اقدام با EYP در ۱۳ اکتبر ۲۰۱۶ در منطقه دم تپه بین روستای آیوالیک و هیسارکاپی در منطقه Beytüşşebap در استان شیرناک.

– برای شرکت به عنوان فرمانده تیم در اقدامات انجام شده علیه نیروهای امنیتی در منطقه Beytüşşebap در استان nakirnak در سال ۲۰۱۶٫

– سازماندهی در مناطق روستایی Cudi در سال ۲۰۱۷٫

– همانطور که در سال ۲۰۱۸ مجروح شد ، او به سوریه بازگشت و در خانه اش در شهر دریک در استان موسوم به کانتون Cizira تحت درمان قرار گرفت.

– در ماه مه ۲۰۱۹ ، او به عنوان مسئول واحد به اصطلاح زندان در گارا ، در شمال عراق منصوب شد.

– وی همچنین در سال ۲۰۲۱ مسئول مستقیم اعدام ۱۳ نظامی ترکیه در گارا بوده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین