۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • چشمان مادر محی الدین حسویان جوان ربوده شده توسط تروریست های پ.ک.ک از شدت گریه در فراق فرزندش نابینا شده است

چشمان مادر محی الدین حسویان جوان ربوده شده توسط تروریست های پ.ک.ک از شدت گریه در فراق فرزندش نابینا شده است

  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
  • ۷۵۸ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، محی الدین حسویان متولد سال ۷۴ از اهالی شهرستان سلماس است که در سال ۹۳ توسط عناصر گروهک تروریستی پ.ک.ک/پژاک در اقلیم کردستان عراق ربوده شده و به اجبار به صفوف تروریست ها ملحق می شود که متاسفانه در سال ۲۰۱۹ بر اثر بمباران جنگنده های ارتش ترکیه در منطقه هفتانین کشته شده است.

انجمن بی تاوان به رسم معمول با حضور در جمع خانواده رنج کشیده محی الدین پای صحبت های آنها نشسته است که مختصر گفت و گوها به شرح ذیل می باشد.

محی الدین بعد از اتمام تحصیلات مدرسه عازم خدمت مقدس سربازی می شود و بعد از پایان خدمت به فکر انتخاب شغل میفتد.در ابتدا در همان منطقه خودشان از توابع شهرستان سلماس استان اذبایجان غربی مشغول کار می شود.

اما بعدها به مانند تعدادی دیگر از جوانان منطقه به سودای کسب درآمد بیشتر عازم اقلیم کردستان عراق می شود که از بد حادثه در دام عناصر گروهک تروریستی پ.ک.ک/پژاک افتاده و به روایت تعدادی از افراد حاضر در آن محل توسط تروریست ها ربوده شده که تا سال ۲۰۱۹ از سرنوشت وی خبری نبوده است.

تا اینکه در سال ۲۰۱۹ خانواده وی از طریق رسانه های وابسته به تروریست ها مطلع می شوند که محی الدین در صفوف عناصر پ.ک.ک/پژاک در منطقه هفتانین کشته شده است.

البته شایان ذکر است که در سال ۹۳ هنگامی که محی الدین برای کار به اقلیم کردستان عراق عازم می شود، بعد از اینکه خانواده وی به مدت چندین ماه از سرنوشت وی اطلاعی نمی گیرند، عازم محل کار محی الدین شده و عده ای در آنجا به خانواده اش می گویند که فرزندشان به احتمال قوی توسط تروریست های پ.ک.ک/پژاک ربوده شده و به قندیل برده شده است.اما متاسفانه پیگیری ها و تلاش های آنها جهت یافتن محی الدین بی نتیجه می ماند.

از آن روز به بعد خانواده محی الدین از پدر و مادرش گرفته تا برادر و سایر بستگان خود را به آب و آتش میزنند تا محی الدین را پیدا کنند اما متاسفانه موفق نمی شوند.

به گواه افراد حاضر در جمع محی الدین پسر بسیار سر به زیر و کاری بوده است که هرگز و هیچوقت فکر پیوستن به گروهک های تروریستی را در سر نداشته است.به همین خاطر هم هست که هیچکس حتی بعد از مشاهده تصاویر وی در صفوف تروریست ها پیوستنش به جمع آنها را باور نمی کند.

خانواده وی ضمن اعلام انزجار از گروهک تروریستی پ.ک.ک/پژاک هرگونه حق شکایت از سران جنایتکار گروهک در سازمان های داخلی و بین المللی را برای خود محفوظ می دانند که با سنگدلی و بی رحمی فرزندشان را به اجبار ربوده و به سرنوشتی بسیار شوم گرفتار کرده اند.

همچنین آنها در همان سال ۹۳ بعد از ربوده شدن محی الدین در اقلیم کردستان عراق که به قصد اشتغال به این منطقه اعزام شده بود مراتب شکایت خود از مسئولان اقلیم کردستان عراق که منطقه را مامنی امن برای گروهک های ضدانقلاب و تروریستی قرارداده اند اعلام نموده و خواهان پاسخگویی آنها شده اند.

متاسفانه مادر محی الدین بعد از اطلاع از سرنوشت غم انگیز پسرش از شدت ناراحتی و گریه فراوان چشمانش نابینا شده است و علی رغم شنیدن خبر کشته شدن فرزندش همچنان چشم انتظار او می باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *