۹ فروردین ۱۴۰۳

چریک های ۸ ساله

  • ۴ آبان ۱۴۰۰
  • ۲۴۱ بازدید
  • ۰

شاید باور نکنید اما واقعی است .آن ها چریک هستند. دختر و پسرهای ۸ یا ۹ ساله ای هستند  که آن ها را به امید کردستانی مستقل فریب می دهند . در سایت فرقه تروریستی پ.ک.ک، در قسمت ” کشته شدگان ” عکس و مشخصات تعدای از ” اعضای ” کشته شده آن آورده شده است . با نگاهی به این عکس ها، کاملا مشخص است که سن خیلی پایین دارند . طبق اساسنامه پژاک،بخش دوم : عضویت که متن کامل آن در سایت رسمی آن آمده است ” ۱ـ تعریف عضو: عضو حزب کسی است که حداقل ۱۸ سال تمام داشته باشد، برنامه و اساسنامه حزب را پذیرفته و مسئولیت تحقق آن‌ها را بر عهده می‌گیرد.”در همان سایت، در قسمت ” کشته شدگان ” سن یک چریک سوال برانگیز است.

حال چند سوال مطرح می شود :

یک کودک ۸ ساله به اسباب بازی نیاز دارد یا اسلحه ؟ آیا عقل کودک ۸ ساله آنقدر رشد کرده است که تفاوت میان اسلحه و اسباب بازی را تشخیص دهد ؟ کودک ۸ ساله از جنگ و فنون جنگی چه می داند تا به جنگ برود ؟ چرا کودکان را فریب می دهد ؟

براساس معاهدات بین المللی هر گونه سو استفاده از کودکان برای هر مقاصدی جرم است و افراد یا گروههای خاطی باید محاکمه شوند . این موضوع کاملا مستند بوده و بر اساس اسناد خود گروه تروریستی پ.ک.ک و پژاک، این فرقه ناقض حقوق بشر بوده و بایستی علیه آن هر اقدام حقوقی انجام شود .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *