۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

زنان عاملین عملیات های انتحاری در پ ک ک

  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۳۹۹ بازدید
  • ۰

سرویس بین المل انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : پ ک ک و پژاک برمبنای افکار و ایدئولوژی پوچ عبدالله اوجالان جایگاه خاصی برای زنان تعریف کرده و در شعارهای خود با  بکارگیری اصطلاحات ترکیبی ایدئولوژی مستقل برای زنان تعریف می کند .

اکنون سران و فرمانده پژاک و پ ک ک با تکرار  سخنانمنسوخ اوجالان از آن بعنوان ایدئولوژی  فرقه استفاده می نمایند، شعارهای که کاملا در تناقض با ادعای آنان است.

مقالات و اخبار بسیاری از تجاوز و سرانجام تلخ  زنان و دختران در فرقه شنیده ایم  زنان بی گناهی که ناخواست  تبدیل به برده گان جنسی شده اند.

مرگ،  سرانجام  تلخ همه دختران و زنان تجاوز شده  توسط فرمانده هان گروه است، اما شیوه مرگ آنان نیز متفاوت می باشد.

خودکشی، اعدام به جرم خیانت ،اعزام به جنگ از جمله شیوه های متداول در حذف فیزیکی این زنان می باشد و به محض اتمام تاریخ مصرف توسط فرقه کشته می شوند.

زنان و دخترانی نیز در فرقه وجود دارند که در اثر جنین رفتارهای حیوانی از سوی فرمانده هان دچار بیمارهای روحی و روانی می شوند. این زنان و دختران در عملیات های انتحاری گروه بکار گرفته می شوند.

بکار گیری زنان در عملیات های انتحاری کاملا مشهود و ملموس می باشد، بعنوان نمونه چند عملیات انتحاری اخیر پ ک ک در ترکیه توسط زنان اجرا شد.

سحر آق چالار و یا اسری چالی دو تن از زنان پ ک ک بوده اند که عملیات های انتحاری استانبول و بورسا را انجام داده بودند.

اکنون پ ک ک با اجحاف حقوق زن چگونه مدعی فمنیست زنان می شود؟ زنانی که خواسته و یا ناخواسته در دام شهوت سران گروه گرفتار شده اند و مرگ را بر زندگی ترجیح می دهند.  بطور حتم  زنی که حاضر به بستن کمربند انفجاری شده است ،مرگ را تنهاترین راهکار رهایی  خود از مشکلات و زندگی تحقیرآمیز می داند …

زنی  که پ ک ک بردگی جنسی را به آن ارمغان داده است،کمربندی انفجاری را بر همه چیز ترجیح می دهد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین