۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • گزارشگر
  • >
  • پ.ک.ک کمپین “جذب اجباری” را علیه مردان جوان و خردسالان در شرق سوریه راه اندازی کرد

پ.ک.ک کمپین “جذب اجباری” را علیه مردان جوان و خردسالان در شرق سوریه راه اندازی کرد

  • ۱۸ تیر ۱۴۰۲
  • ۱۲۰ بازدید
  • ۰

انجمن بی تاوان : منابع مدنی و محلی در استان الحسکه تأیید کردند که شبه نظامیان “پ.ک.ک” با تمام تشکیلات نظامی خود “برای سومین روز متوالی عملیات دستگیری دسته جمعی و ربودن مردان جوان را از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۵ آغاز کرده و آنها را مجبور به ورود به اردوگاه های استخدام کنند.

شبه نظامیان “نیروهای سوریه دموکراتیک” (SDF) کمپین های دستگیری گسترده ای را علیه مردان جوان و خردسالان در مناطق تحت کنترل خود در شرق سوریه به راه انداختند و بلافاصله آنها را به اردوگاه های “سربازگیری اجباری” بردند.

منابع مدنی و محلی در استان الحسکه به خبرگزاری روسی اسپوتنیک گفتند که شبه نظامیان قسد وفادار به ارتش آمریکا برای سومین روز متوالی کمپین دستگیری دسته جمعی و ربودن مردان جوان را آغاز می کنند. متولد ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۵، تحت عنوان دفاع از خود، در تمام شهرها و شهرستان های استان الحسکه و الرقه که در آن بیش از ۵۰۰ مرد جوان دستگیر شدند.

این منابع افزودند که نیروهای دموکراتیک سوریه ایست های بازرسی دائم و موقت نظامی در شهرهای الحسکه، القامشلی و الشدادی در استان حسکه ایجاد کردند و علاوه بر این، گروه زیادی از مردان جوان را دستگیر کردند. مردان جوانی که چهارشنبه و پنجشنبه گذشته دستگیر شدند، زیرا دستگیری ها حتی دانشجویان دانشگاه و موسسات را نیز شامل می شد.

این منابع اشاره کردند که ساکنان محله النشوه غربی و تعدادی دیگر از محله های شهر الحسکه شامگاه چهارشنبه گذشته در مقابل مقر موسوم به «استخدام» نیروهای دموکراتیک سوریه تظاهرات کردند. نیروها، خواهان آزادی فوری خانواده‌های خود شدند، زیرا «SDF» برای متفرق کردن تحصن‌کنندگان، از نیروهای کمکی نظامی بزرگ، از جمله خودروهای زرهی ساخت آمریکا درخواست کرد.

در رقه، منابع محلی به اسپوتنیک گفتند که شبه نظامیان دموکراتیک سوریه یک ایست بازرسی در نزدیکی پل قدیمی شهر ایجاد کردند، همه خودروهای عبوری و شهروندان را متوقف کردند، مردان جوان را ربودند و به یکی از مقرهای مجاور خود بردند و در محل اردوگاه های نظامی سازمان قرار دادند.

نیروهای دموکراتیک سوریه هر از چندگاهی اقدام به دستگیری و ربودن مردان جوان می کنند تا آنها را به اردوگاه های نظامی خود وادار کنند و آنها را در مقر نظامی خود به مدت یک سال و نیم دسته بندی می کنند تا برنامه های آمریکای اشغالگر را اجرا کنند.

در همین زمینه، «اسپوتنیک» اعلام کرد که سازمان موسوم به «جوانان انقلابی» معروف به «جوانن شورشکار» که مستقیماً وابسته به «گروه کارگران کردستان ترکیه» است که در مناطق بسیار فعال است. تحت کنترل “SDF” در شرق سوریه، یک دختر خردسال را در شهر حسکه با هدف جذب او در صفوف گروهک ربودند و هنوز از سرنوشت او اطلاعی در دست نیست.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین