۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پ.ک.ک دو دختر سوری را از مدرسه ربود

  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
  • ۴۱۷ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان، گروه تروریستی پ‌ک‌ک دو دختر را از مدرسه‌شان در کوبانی ربودند و به یگان‌های حفاظت از زنان پیوستند.

گروه تروریستی موسوم به “جوانان انقلابی” وابسته به (پ‌ک‌ک) دو دختر کرد را از مدرسه‌شان در شهر کوبانی ربودند و در طی یک هفته تعداد کودکان ربوده شده را به ۴ نفر رساندند.

در همین رابطه، محمود علو، فعال حقوق بشر، به پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر گفت: «جوانان پ.ک.ک دختر ۱۴ ساله به نام سوسن درویش و همچنین نسرین حبش ۱۶ ساله را از مدرسه شان در روستای اشما در غرب کوبانی ربودند و با خود بردند. و آنها را به مقصدی نامعلوم برسانند.”

وی افزود: «تروریست های پ‌ک‌ک این دو دختر را برای گذراندن دوره‌های نظامی و عقیدتی به یگان‌های حفاظت زنان، یکی از جناح‌های نیروهای سوریه دموکراتیک (SDF) در منطقه تحویل دادند.

این هفته جوانان پ‌ک‌ک، کودک ۱۴ ساله محمد اسماعیل و دیار محمد محمد ۱۴ ساله را در شهر کوبانی ربودند و به مقصد نامعلومی بردند.

مادر کودک خردسال کرد (محمد آزاد حسن) که توسط به اصطلاح «جوانان انقلابی پ‌ک‌ک» ربوده شده بود، یکشنبه گذشته از طریق رسانه ها از همه مقامات ذی‌ربط درخواست کرد تا «دفتر دموکراتیک سوریه» را تحت فشار قرار دهند. تا پسرش و همه بچه های سرباز را آزاد کند و به آغوش خانواده هایشان برگرداند.

منابع حقوق بشر سوریه می گویند که به اصطلاح “جوانان انقلابی” پ ک ک همچنان به ربودن کودکان خردسال با هدف جذب آنها در نیروهای این گروه تروریستی و انداختن آنها به جنگ ادامه می دهد.

نارضایتی شدید مردمی در مناطق تحت نفوذ اداره خودمختار و نیروهای دموکراتیک سوریه در شمال و شمال شرق سوریه، در شرایطی که جوانان پ ک ک همچنان به ربودن و استخدام کودکان ادامه می دهند، ادامه دارد.

گروه موسوم به «جوانان انقلابی» به طور علنی به هیچ نهاد یا نهاد سیاسی و نظامی در غرب کردستان وابسته نیست و مستقیماً با پ.ک.ک که در لیست های تروریستی بین المللی قرار دارد، وابسته است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین