۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • “پ .ک. ک” در اوج بحران/افزایش محافظان سران گروه

“پ .ک. ک” در اوج بحران/افزایش محافظان سران گروه

  • ۴ خرداد ۱۳۹۵
  • ۴۴۵ بازدید
  • ۰

با شدت گرفتن حملات هوایی ارتش ترکیه به مواضع و مخفیگاههای گروه تروریستی پ.ک.ک، سرکرده های اصلی این گروه تعداد محافظان خود را افزایش داده و استفاده از بی سیم و وسایل ارتباطی در داخل کمپ ها را نیز ممنوع کردند.
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از روزنامه صباح طی خبری گزارش داده است با افزایش حملات هوایی ارتش ترکیه به مواضع و مخفیگاههای گروه تروریستی پ.ک.ک، سرکرده های این گروه، استفاده از بی سیم در داخل کمپ های این گروه تروریستی را ممنوع اعلام کرده است.

نیروهای نظامی ترکیه پس از رمزگشایی گفتگوهای ضبط شده از بی سیم های به دست آمده از تروریست های پ.ک.ک افشا کردند که جمیل باییک، مراد کاراییلان، دوران کالکان، مصطفی کاراسو و علی حیدر کایتان از سرکرده های اصلی این گروه تروریستی به دلیل ترس از جنگنده های ترکیه، فقط شبها از مخفیگاههای خود بیرون می روند.

سرویس اطلاعتی ترکیه نیز افشا کرده که مراد کاراییلان و جمیل باییک تعداد محافظان خود را به ۲۰ تروریست رساندند. دوران کالکان نیز با ۱۲ تروریست در کمپ های گار و زاپ به گشت زنی می پردازد.

بنابراین گزارش، جنگنده های ترکیه در ساعت ۰۴:۲۸ الی ۰۵:۳۴ بامداد امروز ۲۳ می، مواضع گروه تروریستی پ.ک.ک در منطقه متینا واقع در شمال عراق را هدف قرار دادند.

در این عملیات، پنج موضع تروریست های پ.ک.ک منهدم گردید. تحقیقات در مورد میزان آسیب وارد شده و تلفات گروه تروریستی مذکور ادامه دارد.

از سویی دیگر نیروهای امنیتی ترکیه برای جلوگیری از قاچاق سیگار به داخل این کشور که یکی از مهم ترین منابع مالی گروه تروریستی پ.ک.ک است، عملیات های ویژه ای در مناطق مرزی انجام دادند.

این گروه تروریستی، مسیر قاچاق سیگار و چای به داخل ترکیه از طریق مرزهای ایران و عراق را به قاچاقچیان کُرد نشان داده و در مقابل، مبالغی را برای خرج مصارف خود از این قاچاقچیان کُرد دریافت می کند.

نیروهای ژاندارما ترکیه طی عملیاتی در مناطق مختلف یوکسکوا، ۵ میلیون پاکت سیگار قاچاق از گروه تروریستی پ.ک.ک به دست آوردند که ۴ تروریست نیز در این رابطه دستگیر شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *