۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • پ.ک.ک با شرکت آمریکایی برای لابی کردن دولت فدرال قرارداد می بندد

پ.ک.ک با شرکت آمریکایی برای لابی کردن دولت فدرال قرارداد می بندد

  • ۷ دی ۱۴۰۲
  • ۷۹ بازدید
  • ۰

شورای دموکراتیک سوریه تحت نظارت گروه تروریستی پ.ک.ک به دنبال «به رسمیت شناختن سیاسی به عنوان حکومت محلی مشروع در سوریه» در آمریکا است.

به گزارش انجمن بی تاوان، بر اساس اسناد بررسی شده، شاخه سیاسی گروه تروریستی پ.ک.ک در شرایطی که از حمایت تسلیحاتی و آموزشی دولت آمریکا برخوردار است، یک شرکت روابط عمومی مستقر در آمریکا را برای نمایندگی از منافع خود در واشنگتن استخدام کرده است.

شورای دموکراتیک سوریه (SDC)، شاخه سیاسی SDF، گروهی که عمدتاً از اعضای گروه تروریستی YPG/PKK تشکیل شده است، یک قرارداد شش ماهه لابی با شرکت روابط عمومی Brownstein Hyatt Farber Schreck امضا کرد.

SDC، که نهادی سیاسی است که بخش‌هایی از شمال شرق سوریه را که تحت کنترل PKK/YPG تروریستی است، اداره می‌کند، بر اساس اسناد رسمی ثبت‌شده تحت قانون ثبت عوامل خارجی (FARA) قرارداد را در ۱۲ اکتبر با این شرکت امضا کرد.

این قرارداد شامل “خدمات روابط دولتی و مشاوره راهبردی در مورد مسائل پیش روی دولت ایالات متحده” است. به طور خاص، براونشتاین برای کمک به SDC در دستیابی به اهداف و گسترش تعامل خود با دولت ایالات متحده به عنوان یک گفتگو در هنگام برخورد با مسائل مربوط به شمال شرق سوریه مشغول است.

گروه تروریستی به دنبال دسترسی به لابی های قدرت در واشنگتن است

این سند می افزاید که تلاش های شرکت روابط عمومی “شامل آموزش سیاست گذاران در دولت ایالات متحده است که پروژه AANES بهترین راه حل برای دستیابی به شکست پایدار تروریسم و راه حلی پایدار در شمال و شرق سوریه یا منطقه تحت مدیریت SDC برای بحران سوریه است.”

خدماتی که قرار است ارائه شوند عبارتند از ترتیب جلسات و ارتباط با رهبری مجلس و سنا، کمیته های روابط خارجی مجلس نمایندگان و سنا، تخصیصات، و کمیته های خدمات مسلح، مقامات ارشد دولتی در وزارتخانه های ایالتی، دفاعی و بازرگانی، و آژانس های سازمان ملل متحد.

براونشتاین همچنین برای لابی کردن آژانس های فدرال برای ترویج سرمایه گذاری های بیشتر در شمال شرق سوریه قرارداد بسته است.

ندیم الشامی از براونشتاین، رئیس سابق دفتر نانسی پلوسی، رئیس باسابقه سابق مجلس نمایندگان آمریکا، به عنوان فردی که از طرف SDC لابی خواهد کرد، فهرست شده است.

SDC موافقت کرد که از اکتبر تا پایان مارس ماهانه ۵۰۰۰۰ دلار به براونشتاین بپردازد. قرارداد به طور خودکار برای مدت شش ماه دیگر تمدید می شود مگر اینکه طرفین متقابل با شرایط جدید موافقت کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین