۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پ.ک.ک باری سنگین بر دوش کردهاست

  • ۴ آذر ۱۴۰۲
  • ۹۵ بازدید
  • ۰

پ.ک.ک دائماً می خواهد برای کردها مشکل ایجاد کند و خود را جانشین حکومت اقلیم کردستان کند، اما هرگز نمی تواند به این آرزو برسد و باید منطقه را ترک کند.

به گزارش انجمن بی تاوان، ناظم هرکی، یکی از اعضای ذخیره کمیته مرکزی حزب دمکرات کردستان (KDP) به شوق گفت، پ.ک.ک اجازه ندارد در مورد اقلیم کردستان و حکومت اقلیم کردستان صحبت کند، نخست وزیر، احزاب سیاسی و شهروندان حق حضور در منطقه را دارند. نه پ‌ک‌ک که می‌خواهد با گفتن حرف‌هایی علیه دولت درباره اقلیم کردستان حرف بزند، اما این یک رویا است.

وی گفت: پ.ک.ک هیچ حقی بر اقلیم کردستان ندارد و فقط یک گروه مسلح خطرناک است و هر جا که باری بر دوش کردها است که کردستان را به میدان جنگ تبدیل می کنند، بهتر است مقر خود را بپیچد و از کردستان خارج شود. پ.ک.ک گروهی سردرگم است که ۴۰ سال است که نتوانسته اند کوچکترین خدمتی به کردها ارائه کنند، اما بیشترین آسیب را به آنها وارد کرده اند.

هیوا رشید ناظر سیاسی به شوق گفت: پ.ک.ک کار کردی نمی کند، بلکه توطئه ای را اجرا می کند و باید روی آن کار کند و آن را انجام دهد. آنها برای حرف خودشان می جنگند، جز کشتن مردم خود و فرستادن آنها چه کرده اند.

این ناظر سیاسی خاطرنشان کرد: اقلیم کردستان جای هیچ گروه مسلحی خارج از حکومت نیست، بنابراین هر گروه مسلحی به نام مبارزه برای انجام کار و فعالیت خود به این منطقه بیاید، غیرقانونی است.

آزاد اکرم، رهبر حزب خلق کردستان به شوق گفت: پ‌ک‌ک از زمان وجود خود هیچ منفعتی برای کردها و کردستان نداشته است، بنابراین، حضور نیروهای مسلح در منطقه غیرقانونی است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *