۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • پیشنهاد استاندار آذربایجان‌غربی برای تشکیل پویش ۲۹۱۴

پیشنهاد استاندار آذربایجان‌غربی برای تشکیل پویش ۲۹۱۴

  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
  • ۳۱۷ بازدید
  • ۰

به گزارش انجمن بی تاوان،محمدمهدی شهریاری شامگاه سه‌شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی افزود: این نهضت از طریق رسانه‌ها و نهادهای مختلف مسوول و دخیل در استان باید جا بیافتد تا زمینه جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا فراهم شود.

وی اضافه کرد: آماده دریافت ایده‌های مختلف در راستای برگزاری هرچه بهتر این نهضت در استان هستیم تا به استانی پیش‌رو در فرهنگ‌سازی برای ماندن در خانه تبدیل شویم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طبق دستور ستاد کشوری مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، همه مبادی خروجی شهرها مورد مراقبت شدید قرار می‌گیرد، بیان کرد: نهادهای مسوول در آذربایجان‌غربی نیز برای اجرای کامل این طرح اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

استاندار آذربایجان‌غربی جمع‌آوری جداگانه زباله خانواده‌های مبتلایان به بیماری کرونا را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید دقت بسیاری در این خصوص صورت گیرد و اکیپ‌های ویژه‌ای برای این امر در نظر گرفته شود.

شهریاری تاکید کرد: بیماران بهبودیافته از کرونا که از بیمارستان ترخیص می‌شوند، نباید به حال خود رها شوند و در استراحتگاه‌ها استقرار یابند و شرایط قرنطینه را رعایت کنند؛ به گفته وی همه فرمانداران در شهرستان‌های ۱۷ گانه استان به این مهم باید اهتمام ویژه‌ داشته باشند.

وی از برنامه‌ریزی برای برگزاری بسیج عمومی ضدعفونی در روز ۲۹ اسفند در سطح استان خبر داد و افزود: پنج‌شنبه آخر سال نیز امسال در باغ رضوان و آرامستان‌های استان برگزار نمی‌شود که باید در این باره به مردم اطلاع‌رسانی شود.

استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر لزوم تعطیلی نقاط تجمع با رایزنی و همکاری اصناف، اضافه کرد: محل‌هایی در ارومیه وجود دارد که به علت فعالیت چند مغازه، ترافیک شدید خودرو  و تراکم بالای جمعیتی در آن مکان‌ها ایجاد می‌شود که فرمانداری ارومیه باید با همراهی اصناف آن مناطق، نسبت به تعطیلی مغازه‌ها اقدام کند.

«شهریاری» با اشاره به لزوم مقابله جدی با شایعه‌پراکنان، دروغ‌پراکنان و برهم‌زنندگان جو روانی جامعه، بیان کرد: این طرح باید به صورت جدی در استان اجرا و زمینه سلامت روانی جامعه فراهم شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین