۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • پژاک هم وطنان کُرد را تهدید به قتل کرد!!!

پژاک هم وطنان کُرد را تهدید به قتل کرد!!!

  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۱۶۶ بازدید
  • ۰

پژاک ، حامی مردم کُرد در بیانیه ای  هم وطنان کرد زبانی را  که در ارکان های دولتی و یا نظامی فعالیت دارند،  تهدید به قتل کرد!?

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : شرایط بحرانی منطقه ،بی توجهی های پ ک ک و افشاء ماهیت  ضدکُرد پژاک ،این گروه تروریستی را در مسیر ایزوله شدن قرار داده است.

پژاک در بدو تاسیس فرقه توانست با وعده های دورغین افرادی را فریب داده و به عضویت فرقه در آورد ولی  با گذشت زمان  ماهیت واقعی پژاک هویدا  و مردم کُرد به صراحت  نفرت و انزجار خود را نسبت به این فرقه تروریستی کردستیز اعلام کرده اند.

نفرت و انزجار مردم کُرد به پژاک سبب گردید این فرقه ضدکُرد با گستاخی هر چه تمام  هم وطنان کُرد را تهدید به قتل نماید.

عناصر پژاک در این مقطع از زمان توسط ارتش ترکیه و داعش  به قتل می رسند و یا اینکه  خود را تسلیم نیروهای امنیتی و نظامی می کنند و این موضوع پزاک را با بحرانی جدی مواجه ساخته است.

پژاک در بیانیه ای احمقانه  هم وطنان کرد زبانی را  که در ارکان های دولتی و یا نظامی فعالیت دارند، هشدار و تهدید به قتل کرد.

از دیدگاه تروریستی پژاک هر هم وطن کُرد زبانی که در سیستم اداری و یا نظامی جمهوری اسلامی ایران مشغول به کار باشد ،مزدور و خائن به کُردها محسوب می گردد و بایستی به قتل برسد.

پژاک در همین راستا چند روز پیش در درگیری سردشت  دو تن از نیروهای بسیجی کُرد زبان  نام های محمد ابوبکری و رحمان ابراهیمی را به  دلیل عضویت در سپاه پاسداران شهادت رساند.

پژاک با توسل به زور و ایجاد رعب و وحشت در خانواده های کُرد ، بدنبال کسب قدرت و جایگاه مردمی در میان هم وطنان کُرد زبان است ، اکنون قوم کُرد به این سطح از آگاهی رسیده اند که پژاک عامل سلب آشایش کردهاست ، و همه خانواده های کُرد بدنبال زندگی بدون دغدغه و همراه با آرامش هستند.

این  گونه طرز فکر مردم کُرد نسبت به تروریست های پژاک،  سیاست های این فرقه کردستیز را با شکست مواجه کرده است، بنابراین از شیوه قدرت و تهدید بدنبال دستیابی به اهداف تروریستی فرقه است.

پژاک خود را حامی مردم کُرد ، و فعالیت های خود را در راستای تامین و احقاق حقوق کُردها اعلام می نماید ، ولی اکنون تهدید کُردها و مهمتر از همه ترور هم وطنان کُرد کاملا با ادعای پژاک در تناقض است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین