۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه
  • >
  • اخبار
  • >
  • همکاری اطلاعاتی YPG با تکفیری ها /YPG عامل شهادت نیروهای مدافع حرم در سوریه

همکاری اطلاعاتی YPG با تکفیری ها /YPG عامل شهادت نیروهای مدافع حرم در سوریه

  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۲۶۶ بازدید
  • ۰

با توجه به ماهیت تروریست های ی پ گ و همچنین دشمنی آنان با جمهوری اسلامی ایران احتمال می رود ی پ گ در شهادت نیروهای سپاه پاسداران در شهر خان طومان سوریه با تکفیری ها همکاری کرده باشد.
به گزارش انجمن بی تاوان آذربایجان غربی ، شاخه سوری پ ک ک موسوم به نیروهای مدافع خلق (YPG) در پی استقلال و خودمختاری در مناطق کردنشین سوریه می باشد. این تروریست ها برای رسیدن به اهداف سازمانی با گروه های تکفیری سوریه در حال نبرد می باشند.
این گروه تروریستی علاوه بر جنگ با گروه های تکفیری ،با احزاب و گروه های کُردی در سوریه شامل حزب آزادی ،الپارتی که در مجموع ۴ حزب به نام (ANAKS) ، در حال جنگ می باشد.
کُردهای سوریه بارها انزجار و نفرت خود را از رفتارهای عناصر مسلح YPG اعلام داشته اند ، همچنین امریکا حمایت علنی خود را از تروریست های (YPG) اعلام و مواد تسلیحاتی به آنان ارسال کرده است.
پس شهادت تعدادی از نیروهای مدافع حرم درچند روز گذشته ،اخبار های متفاوتی در شبکه های اجتماعی مبنی بر همکاری تروریست های ی پ گ با تگفیری ها در به شهادت نیروهای سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به گوش می رسد.
تروریست های ی پ گ در جبهه ای مشترک با نیروهای سپاه پاسداران بر علیه دشمن مشترک (تکفیرهای ) در حال جنگ می باشند ،اما با توجه به ماهیت تروریستی و خیانتکارانه آنان ، احتمال می رود، این ماهیت زشت تروریست های ی پ گ برای نیروهای مدافع حرم درد سرساز شده باشد.
به احتمال قوی این تروریست های جانی عامل شهادت تعدادی از نیروهای مدافع حرم باشند.
چند روز پیش در شهر خان طومان سوریه متاسفانه نیروهای مدافع حرم در کمین تکفیرها افتاده و تعدادی از نیروهایمان شهید و تعدادی به درجه جانبازی نائل آمده اند .
بنا به اظهارات مسئول روابط عمومی سپاه کربلای مازندارن«۱۳ رزمنده سپاه کربلای مازندران در دفاع از حرم اهل بیت(ع) به شهادت رسیدند و ۲۱ نفر دیگر نیز به درجه جانبازی نائل آمدند.»
انتشار اخبار همکاری شاخه سوری پ ک ک با تکقیری ها در شبکه های اجتماعی به دور از انتظار نمی باشد،چرا که از دیدگاه جمهوری اسلامی ایران پ ک ک و تمام شاخه های آن نظیر پژاک و ی پ ک تروریست بوده و در جبهه ای دیگر با آنان در حال جنگ است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین عناوین