۲۸ فروردین ۱۴۰۳

گروه های معاند و ضد انقلاب دشمن معیشت مردم کُرد

  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
  • ۱۸۳ بازدید
  • ۲

شهرستان ارومیه متشکل از اقوام کُرد و آذری و دارایی مناطقی به نام های کُردی و آذری خواری در چشم دشمنان انقلاب است.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : گروه های تروریستی و معاند از مهمترین عاملان عدم پیشرفت و توسعه مناطق مرزی ایران محسوب می شوند. از اویل انقلاب اسلامی تا کنون گروه های زیادی سبب ناامنی و عدم سرمایه گذاری ها در مناطق غربی کشور شده اند ، اما پژاک با ایجاد عملیات  های تروریستی در دهه ی اخیر فضای مناطق غربی کشور را کاملا امنیتی کرده و از این موقعیت بهره می گیرد. پژاک در راستای ایجاد فضای امنیتی در غرب کشور تحرکات بسیاری نظیر تهدید و ضرب و شتم مردم و همکاران نظام ،جلوگیری از عمران و آبادانی منطقه، ترانزیت مواد مخدر،قاچاق سلاح و مهمات و … انجام داده است تا به اهداف شوم خود دست بیابد.

پژاک با ناکامی های فروان در عرصه نظامی و شکست سنگین از سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران با تغییر رویکردی ۱۸۰ درجه تمامی فعالیت های تروریستی و نظامی خود را تعطیل کرده و با فعالیت های خود را در عرصه سیاسی آغاز کرد. البته پژاک نیز در فعالیت های سیاسی شکست و ناکامی های بسیاری را تجربه کرده که مهمترین آن را می توان تحریم انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری عنوان داشت ،  حضور چشم گیر مردم کُرددر انتخابات ضربه ی محکمی به این گروهک وارد کرد .

اکنون پژاک با ایجاد مباحث قومیتی و مذهبی بدنبال تشویش اذهان عمومی می باشد، و با بهانه های واهی بدنبال اختلاف و اختشاش در استان های غربی کشور می باشد.

مدتی پیش رسانه ها وابسته به گروهک موضوع دریاچه ی ارومیه را محور و کانون تبلیغات خود قرار داده بودند ،ولی خوشبختانه بصریت و آگاهی مردم  آنان را در این مورد ناکام گذاشت.

اما موضوعی را که پژاک هم اکنون بر روی آن مانور تبلیغاتی انجام می دهد ، احیای برخی از نام های قدیمی  خیابان های شهرستان ارومیه می باشد ، و این موضوع را بهانه قرار داده و بدنبال تشویش اذهان عمومی می باشد.

مردم خون گرم ارومیه متشکل از اقوام کُرد و آذری هستند که چندین سال  در کنار هم همزیستی مسالمت امیزی داشته اند و دارد و تمامی اهالی شهرستان ارومیه  اعم از کُرد ،آذری و ارمنی از نام های قدیمی برخی از خیابان های ارومیه اطلاع دارند و خیابان ها را به این  نام ها می شناسند و این اسامی مقبولیت در میان  تمامی اهالی منطقه دارد ،و هم اکنون اکراد شهرستان ارومیه خیابان ها را به این نام خطاب می کند ، همانگونه که بسیاری از آذری زبان های ارومیه نام های کرُدی منطقه های مرگور، سرو ، ترگور، صومابرادوست ، سیلوانا ،زیوه  و یا بسیاری از روستا به نام کُردی را می شناسند،  و مورد مقبولیت تمام اهالی شهرستان ارومیه می باشد و تاکنون هیچ گونه مخالفتی از سوی مسئولان نظام بر وجود نام های کُردی در این مناطق نشده و با کمال احترام به تمام حقوق شهروندی بدنبال پیشرفت و توسعه این مناطق می باشند.

اما پژاک  با ایجاد برخی از تحرکات و ایجاد فضای امنیتی  مانع پبشرفت و توسعه این مناطق شده است.

از آنجایی که حیات گروهک در ناامنی و عقب ماندگی منطقه نهفته است ، لذا مانع از پیبشرفت و توسعه مناطق غربی می شود . پژاک با آتش زدن ماشین آلات مهندسی و راهسازی که مشغول خدمات عمرانی و سازندگی در کردستان هستند و تهدید و ضرب و شتم و به شهادت رساندن خدمه آنها سعی دارد مانع از عمران و آبادانی منطقه شده و به این وسیله دستاویزی برای اقدامات ضد مردمی و جنایتکارانه خود داشته باشد . اکنون با بی خردی هر چه تمام نصب تابلوی نام های قدیمی خیابان ها ارومیه که قدمتی ۱۰۰ ساله دارند ،بدنبال تفرقه و اختلاف افکنی در میان مردم کُرد و آذری می باشد.

قبلی «
بعدی »

۲ دیدگاه ها

  1. شورای شهر منتخبین مردم مصوبه ای را تصویب کرده و شهردار محترم ملزم به اجرای آن هست و این عین دموکراسی هست. مردم شهر اورمیه از کار خوب و فرهنگی شهردار اورمیه کمال تشکر را دارند

  2. پژاک بزرگترین دردسر کل ملت کرد با نام و زبان کردی است جز دردسر و عدم پیشرفت عمران چیز دیگه ای بلد نیستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *